Oxygen 07-12 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Plutselig dukket det opp minner da jeg så heksa i dette klippet http://www.youtube.com/watch?v=skdVouumMk4 Hvem er hun? Hvor mange tegneserier var hun med i? Jeg husker denne heksa bare såvidt fra de tider jeg samlet på Donald Duck blader. Den mest kjente var jo Magica, som alltid var ute etter Skrues første 10-øring, lol. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) I følge Wikipedia heter hun Witch Hazel. Endret 17. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva het hun på norsk? Hva het Mad Madam Mim, bare Madam Mim? Så hun på den sida. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hekla Heks. Tok endel søking for å finne det. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 om det ikke er madam mim. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Madam Mim har da rosa hår, og en annerledes ansiktsform? Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Plutselig dukket det opp minner da jeg så heksa i dette klippet http://www.youtube.com/watch?v=skdVouumMk4 Hvem er hun? Hvor mange tegneserier var hun med i? Jeg husker denne heksa bare såvidt fra de tider jeg samlet på Donald Duck blader. Den mest kjente var jo Magica, som alltid var ute etter Skrues første 10-øring, lol. Hun dukket bare opp i en tegneserie med Donald hvis jeg husker riktig. På denne filmen du linker til, og i en tegneseriefortelling laget av selveste Carl Barks etter at han fikk tilsendt filmmanus med skisser til tegnefilmen du linker til. Men det er liksom den samme fortellingen, så derfor regner jeg de som én Hun heter Hekla (Heks) også. Historien ble gitt ut som et bilag til Donald Duck & Co nr 43/2000. Vet dette fordi jeg sitter med bilaget her og nå Lenke til kommentar
Luftwaffle Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Så vidt jeg vet, har hun hett både Helga og Hekla Heks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå