Gå til innhold

Hjelp til salg av 2 år gammel PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå bestemt meg for å investere i ny pc, og i forbindelse med dette hadde jeg tenkt og selge min gamle.

For å gjøre en lang historie kort, og før noen spør om hvorfor jeg selger et nytt kabinett og en ny strømforsyning med den gamle PC'en, er dette fordi jeg kjøpte meg et Cooler Master Cosmos 1000 med strømforsyning fra komplett når det var på tilbud. Og i går kom nok et bra tilbud på komplett, denne gangen var det en komplett pc og pga at dette var et veldig godt tilbud valgte jeg og kjøpe den. Så som dere kansjke har skjønt så sitter jeg nå (snart) med et ubrukt kabinett (Cooler Master HAF 932 Big Tower) og en ubrukt strømforsyning (Chieftec Super Series PSU 750W Modulær).

Delene jeg har tenkt og bruke til disse to komonentene kommer fra min gamle PC som er 2år gammel. PC'en fungerer greit til spilling, dog ikke med de høyeste oppløsningene. Windows Vista Home Premium følger med.

Kabinett: HAF 932 Big Tower

Strømforsyning: Chieftec Super Series PSU 750W Modulær

CPU(prosessor): AMD Athlon 64 X2 4600+

Hovedkort: Asus M2N-E

HDD: Samsung 250 GB

DVD: Sony DVD+R

Skjermkort: Radeon X1900 GT

Minne: 2GB DDR2

Lydkort: Creative x-fi (beklager manglende info)

Så mitt spørsmål blir da selvfølgelig "Hva tror dere jeg kan få for denne PC'en" eventuelt om det er lurere og selge delene hver for seg. Selv hadde jeg håpet på ca. 3000 kr, høres dette umulig ut ?

Veldig takknemlig for for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 4k for denne PC'en med 10 spill (bla Crysis, World At War og Call Of Duty 4). Jeg kunne trolig ha fått 4k5 hvis jeg hadde vært litt vanskeligere, men jeg ønsket å få solgt den!

Din maskin ligger litt under ytelses messig, så vil tro at opp i mot 4k vil du kunne få. Legg den ut for 4-4.3k og vær åpen for bud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...