Gå til innhold

Mafia-Legenden.net V2 [Søker scripters]

Gjest medlem-160666

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-160666

Heisann, jeg er eier av www.mafia-legenden.net

Mafia-Legenden aka ML er et såkalt "tekstbasert" spill. Dette har de fleste spilt. Og jeg liker det veldig godt. Nå skal ML få en versjon 2. Derfor søker vi scriptere som har peiling på ossen man scripter/koder. Det foregår i php,html,java,flash osv.... Kommer litt anpå ossen v2 blir! Men vi søker Scriptere som kan GANSKE MYE innen koding/Scripting.

Vi ønsker ikke useriøse scriptere som quiter etter 1uke eller 2, vi vil ha folk med på dette prosjektet fullt ut! Min msn: [email protected] Legg meg til på msn vist du er intresert!

Mafia-Legenden:

Mafia-Legenden er et helt nytt såkalt "tekstbasert mafia spill" Som har vært oppe før og kjørt v1. Nå har vi bestemt oss for å utvikle en v2, v2 skal være veldig unikt en andre mafia spill. Rankene blir kjiftet, og denne gangen er vi kreative. Vi skal utvikle funsjoner som ikke er funnet på og utvikle noen funsjoner som er på andre mafia spill men VIDER UTVIKLE dem. Så dem ikke er lik! Noe kan ligne på andre spill, men vil bare si at KOPIERING er ikke no jeg er fan av. For å si det kort så har jeg prøvd det på skolen :p og vil nok ikke teste det igjen :p

Diverse funsjoner som skal komme:

-Kriminalitet - Er på de fleste spill, designet og funsjonene blir veldig unikt.

-GTA - Er på de fleste spill, Designet og biler man kan stjele blir veldig unikt! Det skal gå an å stjele fra andre folk og for gjengmedlemmere kan man stjele biler av hverandre som er i gjeng garasjen.

-Utpressing - Skal gå an å utpresse folk, men det er kun mulig vist spilleren er samme rank som deg.

Og masse mer vil komme! Jeg skal oppdattere alt dette på siden senere i kveld, da skal jeg skrive fult ut hva funsjonene kommer til å bli

Vær så snill ikke gidd å sleng dritt kommentarer, ikke bry deg vist du ikke er INTRESERT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-160666
Du kan jo nevne hva lønna til koderne blir? For de som er "INTRESERT"...

Noen som har sagt jeg betaler da? Og det blir delt, og det har bare jeg og samarbeidspartneren med :) Så dem som er intreserte får vite det.

Lenke til kommentar

Jeg ser du akkurat har fylt 15 år, hva er dine erfaringer og kunnskaper innen programmering da?

Har du noe v1 å vise til? Tror du burde bli bedre på rettskrivning og ikke skrive sånn som du har skrevet i innlegget ditt på siden.

Hvilket CMS skal du bruke? skal det kodes helt fra grunnen av?

For å søke etter seriøse folk til å hjelpe deg, tror jeg du burde skrive et litt mere seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Beklager, men jeg tror de få menneskene her som faktisk har erfaring og kunnskap til å lage et slikt spill heller gjør det selv og beholder det av inntekter spillet evt. måtte generere enn å jobbe gratis på noen andre's spill. :roll:

Der tar dufeil ;) Fått 2scriptere alereddet.

Lenke til kommentar
Der tar dufeil ;) Fått 2scriptere alereddet.

Breach of logic. Jeg kan:

A) Lage spillet alene på en helg med hard geeking og ikke dele inntekter med noen.

B) Gjøre mye mer arbeid utav det enn nødvendig ved å tvinge megselv til å jobbe sammen med andre potensielt uerfarne programmerere med rare vaner, ikke få betalt og i tillegg ikke eie koden jeg selv skriver!

Hvorfor skulle noen som kan gjøre A, velge å gjøre B?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Pga:

1. Du gidder vell å bruke 900kr per mnd for webhosting som jeg har?

2. Du gidder å bruke 500kr på å sette opp en poeng funsjon hver mnd sant?

Lykke til da. lawl

Lenke til kommentar

Litt enig med PlastBox her, selv om jeg tviler på at han er så 1337 som han sier selv.

Å scripte med flere har stoooooore minussider. Spesielt når det plutselig kommer folk som du ikke kjenner og som du ikke veit hvor mye erfaring de har. Poenget med å ha flere som jobber sammen er vel at arbeidet skal bli mindre? Dersom du konstant må gå over det som allerede har blitt gjort er dette x2 det arbeide. I tillegg virker det som om dere ikke har veldig mye planlegging, som kan resultere i kræsj eller problemer seinere. Men for all del, lykke til.

Tips til neste gang er å ha en mainkoder, og evt. flere som gjør småjobber, samt folk som fikser design, tekst, innholde, bilder osv. Slik at alle har din egen jobb, og ikke flere som gjør det samme. :)

Post noen bilder underveis da!

Lenke til kommentar
Litt enig med PlastBox her, selv om jeg tviler på at han er så 1337 som han sier selv.

Hahaha, tar den der! Har tross alt ingen store komplette prosjekter å vise til for øyeblikket og å poste på hw-forumet om hvor mye php-skill man har.. *cough*

Still, er drøye 10 år siden jeg startet med php, så jeg antar det er rundt 8-9 år siden jeg var på nivå med gjennomsnittsposteren her på hw. That's gotta count for something, right? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...