furiousanimal Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hei Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget, men regner med det går greit å spørre her? Jeg lurer på jeg har ikke holdt på å kjøpe fra sånne nettauksjoner, som for eksempel qxl eller ebay før, men jeg kjenner noen som holder på med det, men er det noen spesiell aldersgrense for å holde på med dette? er det 18 års grense eller noe? Endret 17. oktober 2009 av bergenboy9 Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Trur det er 18 år ja Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Strengt tatt er det ingen aldersgrense på "vanlig" netthandel. Hvis noen aktører opererer med 18 års grense, er det i tilfelle noe de frivillig har pålagt seg selv. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 får vell ikke pynte på alderen heller lenger, qxl kontrollerer fødselsdatoen nå. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja fant ut litt nå, ebay og qxl har 18 års grense, men netthandelen og noe som heter gibud har 15-16 års grense noe sånt, men jeg vil jo handle på ebay eller qxl, hvorfor må akkurat de være 18 års grense, jaja ikke så veldig lenge til jeg er 18, så får da noe å glede meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå