Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

startmenyen og ikonene starter ikke..

Anbefalte innlegg

når jeg starter pcen, logger inn, og forventer at ikoner og startlinjen skal dukke opp gjør de ikke det. heller ikke når jeg restarter explorer via taskmanager dukker noe opp, kun pil og en sort bakrunn (dette er det jeg har som bakrunnsfarge til vanlig).

Noen ide på hva jeg kan gjøre for å få dette til å fungere igjen, sykt tungvint og starte programmer og .txt via taskmanager...

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer det samme når du starter i sikkermodus, hvis ikke har du prøvd å slette skjermkort driver i sikkermodus, og installert ny skjermkort driver?

Hvis det ikke hjelper, så prøv også en scan med Malwarebytes Anti-Malware i sikkermodus.

Har du prøvd systemgjenoppretting, %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe i Kjør.

takk for den, prøvde restore, fungerte ikke.. prøvde så å laste ned og innstalere nye nvidia drivere, når jeg restartet pcen, stopper den før winboot og viser YΘY. restarter, nothing, kommer ikke inn i safemode eller noe..

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar

Hva skjedde når du prøvde systemgjenoppretting til en dato pc'en fungerte, eller var det ingen dato å velge.

Gikk det å starte i sikkermodus, så du skrivebord, prøvde du en scan med Malwarebytes Anti-Malware, og prøvde du å slette skjerm driver og restarte, og så du skrivebord i vanlig modus når skjerm driver var slettet, det var kun da du skulle ha installert ny skjerm driver. Jeg var kanskje litt uklar i forklaringen.

Prøv en boot med Avira AntiVir Rescue System cd, og ta en scan, last den ned, dobbel klikk på den, sett en cd i brenneren, Kjør, Burn CD. Da har du laget en cd du kan boote med, hvis du har cd-rom som første boot device i bios. På noen pc'er blir avira uleselig, vet ikke hvorfor.

Liten Avira guide!

Hvis det ikke hjelper, så kan du prøve en XP Repair Install.

How to Perform a Windows XP Repair Install

Endret av ask99
Lenke til kommentar

hei du, takk for hjelpen, men tror jeg vet om osrep og rescue.

ingen virus eller noe annet dukket opp på avast pro og ad-aware pro søk.

gikk å starte i safe og slettet driverne og la til nye, dette gjorde jeg etter jeg prøvde en systemgjenoppretting til den dagen jeg vet at den fungerte..

Blir nok en format av c og win7 beta til jeg kan oppgradere til fullversjonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...