Cyrenia Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei, jeg lurte på tips til bra filmer... Jeg skulle gjerne sett en som har litt åndelig preg... folk med spesielle evner f.eks.... slike som the gift, dragonfly...eller serier som ghost whisperer:) eller ander gode filmer Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tenker du på noen spesiell type sjanger? Det er jo mye slikt innen horror... Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Tenker du på noen spesiell type sjanger? Det er jo mye slikt innen horror... helst ikke skrekk... siden jeg skal se den alene.. hehe... thriller...psykologisk thriller... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje The Fountain, kanskje litt mer religiøst preg. Uansett en film som er fantastisk. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Heros, men det er jo ikke film. Om du ser sesongene i rekkefølge så blir det jo nesten en lang lang film.. hehe Endret 18. oktober 2009 av Cri Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Stalker (1979) El laberinto del Fauno (2006) Vertigo (1958) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mer åndelig enn Ghostbusters får du vel ikke? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mer åndelig enn Ghostbusters får du vel ikke? Støttes. Constantine er jo veldig religiøs pluss en iskald Lucifer spillt av Peter Stormare Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Mer åndelig enn Ghostbusters får du vel ikke? Støttes. Constantine er jo veldig religiøs pluss en iskald Lucifer spillt av Peter Stormare Reeves er vel ikke så dårlig i den heller om jeg ikke husker feil. Hvertfall bedre enn hans gjennomsnitt Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 The Sixth Sense er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har jo den som heter "Ghost" Ikke så borte den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så nettopp en film som heter White noise Var ganske overraskende bra. Minnet en del om dragonfly. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mer åndelig enn Ghostbusters får du vel ikke? Støttes. Constantine er jo veldig religiøs pluss en iskald Lucifer spillt av Peter Stormare Reeves er vel ikke så dårlig i den heller om jeg ikke husker feil. Hvertfall bedre enn hans gjennomsnitt Faktisk en film der han funker. Syns Groundhog Day er litt undervurdert som en åndelig film. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 9th Gate er kanskje noe for deg, ikke helt skrekk men helt klart litt ånder og slikt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå