PKcyriuz Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Må nesten ha en ferdig liste med deler før tirsdag folkens Jeg har valgt meg: Vurderer XFX GeForce GTX 260 Black Edition 5850 kortet til ATI spiser dette kortet til frokost, lunsj, middag og kvelds... Var ikke så mye Pris forsjell der, men er det virkelig så stor forsjell i ytelse på dem kortene? Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Må nesten ha en ferdig liste med deler før tirsdag folkens Jeg har valgt meg: Vurderer XFX GeForce GTX 260 Black Edition 5850 kortet til ATI spiser dette kortet til frokost, lunsj, middag og kvelds... Var ikke så mye Pris forsjell der, men er det virkelig så stor forsjell i ytelse på dem kortene? JA! Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Må nesten ha en ferdig liste med deler før tirsdag folkens Jeg har valgt meg: Vurderer XFX GeForce GTX 260 Black Edition 5850 kortet til ATI spiser dette kortet til frokost, lunsj, middag og kvelds... Var ikke så mye Pris forsjell der, men er det virkelig så stor forsjell i ytelse på dem kortene? JA! aha takk Da gjenstår det bare HK Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser dette Hk greit nok ut? Gigabyte GA-MA785GT-UD3H Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Slik prisene har falt på AMD cpuer nå, MÅ du nesten kjøpe en 955 eller 965. Mer for penga fins ikke. Priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå