stiago Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei Har problemer med skjermdriveren, har dual-screen. Noen ganger begynner skjermene og blinke og jeg må ta ut VGA kabelen ellers veit jeg at bluescreen'en kommer frem. Når jeg har tatt ut VGA kabelen og skjermene har slutta og blinke kommer det en feil melding "Skjermdriveren sluttet å svare, og har blitt gjenopprettet Skjermdriveren atikmdag sluttet og svare, og har blitt gjenopprettet." Kan noen hjelpe meg ? takk for alle svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har du prøvd Google søket 'ati driver stopped responding'? Det er vesentlig enklere å finne ting når man har engelske meldinger å søke på. Lenke til kommentar
stiago Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 søkte på de nå men fant ikke noe...er ikke så veldig flink i engelsk så fint viss noen som kan gjøre det for meg Lenke til kommentar
stiago Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå