aarolilja Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hai, lurte på hva jeg må gjøre i rc.xml for å få et program til å kjøre på skrivebord 1-5. har prøvd <desktop>1,2,3,4,5</desktop> og <desktop>1-5</desktop>, jeg har til og med prøvd å legge til fem <desktop> linjer, til intet hell. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 står gode eksempler i rc.xml filen, bortsett fra det kan du se på openbox sin side: http://icculus.org/openbox/index.php/Main_Page Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 har enda til gode å finne noen eksempler på dette. har spurt rundt óg, til ingen hjelp. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ok, siden wikiet til openbox er elendig linket rundt fra forsiden: >Hvor sette regler per app > Og her kan vi søke etter hva du vil, det er omnipresent som er linket til. Du må faktisk søke i nettlesern via ctrl+f og skrive inn Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 jeg vet hvordan man setter regler per applikasjon. grunnen til at lenken din lenker til ToggleOmnipresent er fordi du har tatt med # ToggleOmnipresent. dersom du vil lenke til f.eks desktop, så kan du skrive #Desktop etter der. det er en vanlig måte å refere rundtomkring i HTML-filer. forøvrig gjør ingen av dere meg klokere på hvordan jeg kjører en applikasjon på skrivebord 1-5. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) ToggleOmnipresent gjør programet tilgjengelig på alle desktops. Om du ønsker det å være omnipresent på 1-5, men ikke 6,7 etc, så er det noe du ikke får gjort med OpenBox, med mindre noe har skjedd etter at jeg gikk bort fra OB (frihet i en liten eske?) Endret 18. oktober 2009 av cyclo Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 seriøst? er det ikke mulig? FAEL @ WM. da får jeg holde meg til min nåværende løsning med <desktop>all</desktop> og <layer>below</layer>på mrxvt og <desktop>6</desktop> og <layer>normal</layer>på irc (aterm/irssi). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå