Gå til innhold

Meste du har brukt på byen?

Duffo

Anbefalte innlegg

Hei hallo ja

Hva er det meste du har brukt på en kveld på fyll og fanteri? Fikk vite at pappa i hans yngre dager svidde han en gang av 32 000 noe som han ikke er særlig stolt av.. men der og da var det gøy!

Endret av Duffo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så har jeg ikke brukt så mye. Har vel svidd av et sted mellom 1500 og 2000 en gang.

Men for noen år siden så var jeg på byen med en kamerat og da la han kortet sitt i baren og gav beskjed om at vi i "gjengen" kunne bestlle det vi ville. Den kvelden og kvelden etter så gikk det over 20K.

Lenke til kommentar
Personlig så har jeg ikke brukt så mye. Har vel svidd av et sted mellom 1500 og 2000 en gang.

Men for noen år siden så var jeg på byen med en kamerat og da la han kortet sitt i baren og gav beskjed om at vi i "gjengen" kunne bestlle det vi ville. Den kvelden og kvelden etter så gikk det over 20K.

hahaha tipper han angra fælt dagen etter!! om ikke han er styrtrik da ^^

Endret av Duffo
Lenke til kommentar

brukte ca 2500kr , men så mista jeg jakka og der lå det 1500kr , jakka kosta 1400, og bestilling av nye nøkler til hus og bil kom på 1600kr , så verdien på alt jeg mista / brukte den kvelden ble rundt 8000kr,

det var ei dyr fyllekule som jeg ikke husker en dritt av.. very nice..

Lenke til kommentar
brukte ca 2500kr , men så mista jeg jakka og der lå det 1500kr , jakka kosta 1400, og bestilling av nye nøkler til hus og bil kom på 1600kr , så verdien på alt jeg mista / brukte den kvelden ble rundt 8000kr,

det var ei dyr fyllekule som jeg ikke husker en dritt av.. very nice..

må være sykt kjipt :( kondolerer for jakka og

Lenke til kommentar

jeg bruker fort ett par tusen hvis jeg tar i litt en kveld.

ellers var det morro den gangen jeg hadde gratis hotell og skreiv på rommet, betalte ikke halvparten av det jeg drakk for engang.

var usikker på om jeg i det hele tatt måtte betale, men når jeg sjekket ut lå det en liten regning til meg der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...