tirpiz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 jeg har kjøpt en jvc kd-avk44 får 1 uke sia.. så noen filmer på youtube hvor dem tilta jvc spilleren. men får ikke det til på min spiller er det noen som kan hjelpe meg det det ? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har du ikke bruksanvisningen?! Trykk Eject nederst til venstre og hold inne til det står Tilt; deretter enkelttrykk for å finne riktig vinkel. Forøvrig et meget godt kjøp! Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Har du ikke bruksanvisningen?! Trykk Eject nederst til venstre og hold inne til det står Tilt; deretter enkelttrykk for å finne riktig vinkel. Forøvrig et meget godt kjøp! på min står står det T/P nede til venstre Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 søk på produktnavnet/serie nr på google å se hva du finner Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) på min står står det T/P nede til venstreDa må jeg få gjenta meg selv og påpeke at jeg mener Eject-knappen som er helt nederst til venstre (altså til venstre for T/P-knappen, jeg regner med du har greid å sette inn og ta ut disc'er hittil?). Denne skal du trykke og holde inne til det står Tilt i displayet, deretter trykke enkelt-trykk til du har den vinkelen du vil ha. Endret 18. oktober 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 takker.. fiksa også dvd spilleren nu også.. det va også en rar måte å koble.. minus styrt spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå