Emma22 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg måtte sperre abonnementet mitt tidligere i uken da telefonen min ble stjålet. Nå har jeg ny telefon, og nytt sim-kort, men får ikke til å reåpne abonnementet, og kundeservice er selvsagt stengt. Har fått en kode å bruke på mine sider, men problemet er at det ikke kommer opp noe sted jeg jeg kan bruke denne. Går inn på sperring/reåpning, men får da bare mulighet til sperre abonnementet, ikke reåpne det. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du får vente til kundeservice åpner.... Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Går inn på sperring/reåpning, men får da bare mulighet til sperre abonnementet, ikke reåpne det. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Sikker på at abonnementet ikke allerede er åpnet da? Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Går inn på sperring/reåpning, men får da bare mulighet til sperre abonnementet, ikke reåpne det. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Sikker på at abonnementet ikke allerede er åpnet da? Får bare opp "kun nødanrop" på telefonen. Dessuten er det jo litt rart hvis de har åpnet det uten at jeg har bedt om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå