Kirchhoff Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei, jeg har alle mine filmer og serier på en stasjonær på rommet. Men jeg liker å se serier i sofaen i stuen ved peisen. Der er det bare sånn noenlunde trådløsdekning, og SD hakker til tider, mens HD hakker mye. Jeg vet at forbindelesen klarer datamengden med stor margin(1-2 Megabyte i sekunder), men jeg trenger en lengre buffer. Jeg har vlc 1.02 goldeneye. Hvordan kan jeg heve bufringen til rundt 15 sek? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dette er en typisk problemstilling som enkelt lar seg søkes opp på nettet. Løsningen: Et google-søk. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har googlet i timesvis takkskalduha, men eneste løsning jeg har er å åpne "advanced open file" og justere buffer der, for hver gang jeg åpner noe. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har googlet i timesvis takkskalduha, men eneste løsning jeg har er å åpne "advanced open file" og justere buffer der, for hver gang jeg åpner noe.Værsågoddetteerhvadufår. Det er veldig lurt å nevne akkurat dette i første tråden, så det er ingen grunn til å klandre på andre. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Å lage en post uten å google først burde være ulovlig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mulig jeg er helt på bærtur nå, men kan det løses ved å sette Stream output muxer caching til 15000 ms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå