Benbjo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har akkurat kjøpt meg deler til å bygge en ny pc. Dette er et MSI radeon HD 4870 kort. 2*2GB RAM, hovedkort fra asus og en phenom tripple core prosessor. Etter å ha installert dette gikk det greit en stund, men så frøs PCen. Tenkte dette kanskje var tilfeldig og startet på nytt. Frys igjen etter en stund. I dag tidlig ville den ikke boote lengre enn "hovedkort skjermen". Skrudde av maskinen og lot det stå en stund. Skrudde på igjen og så virket alt. Hadde den bare på i 15 min før jeg skrudde av. Så, strømforsyningen min er av typen Advance. På den står det: 750W, +3.3v - 28A, +5V - 28A, +12V1 - 20A, +12V2 - 20A, +12V3 - 20A, +12V4- 20A, -12V - 0.8A og +5Vsb - 2.5A. Hva tror dere? Kjøpe ny? Vil helst ikke ut med evig my cash. Rundt 600 maks håper jeg i så fall å slippe unna med. Er jo ikke sikkert problemet ligger i PSU, men at kortet er faulty... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tviler på at det er PSU. Kanskje det er dårlige minnebrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå