rabatime Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har noen spørsmål angående elprice reklamasjon og reparasjon. Jeg sendte inn en 2 år gammel laptop til service for en månede siden. Grunnen til det var at touchpaden ikke fungerte og at ac adapteren hadde tatt kvelden. Denne laptopen er nå kommet tilbake og jeg var nødt til å betale kr 787,50 for det hele. I papirene jeg fikk tilbake stod det "Diagnose/detaljer om reparasjon: Touchpaden var bare deaktivert, denne kan deaktiveres/aktiveres ved å trykke FN+F7 det er ikke ett orginalt os fra acer som er installert. Lader testet ok uten batteri. Faktura 500,- ui minstebeløp samt 130,- i frakt Totalt: 630,- eks mva." Touchpaden var tydeligvis min feil, ante ikke at det gikk an deaktivere den. Så den kan jeg ta på min kappe. Når jeg fikk pcen var den full av alt mulig drit fra acer + en hidden partition, så jeg gjorde en clean install av Vista. Skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem. Videre var laderen definitivt defekt. Jeg har en venn med akkurat samme laptop som meg med akkurat samme lader. Den laderen fungerte fint på min laptop. Lyset på min strømadapter lyste ikke når den var plugget i, heller ikke når jeg skiftet strømledningen som gikk til adapteren. Jeg bare synes det er litt drøyt å måtte betale 800kr for dette her. Men vet ingenting om reklamasjon og slik, så håper noen snille folk her kan hjelpe meg Ja en siste ting, i papirene jeg fikk fra elprice står det også: "Pris for undersøkelser: Data produkter ca 400,- eks. frakt" 500kr er ikke ca 400kr i min bok. Takk for hjelp hvis noen gidder. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 det var dette med eks. frakt, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå