Lolsen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hei trenge hjelp til dette so fort som mulig. en stund etter oppstart blir maskinen veldig treg og fryser, samme skjer når jeg ska. instalere et program. Når jeg trykker ctrl+alt+del blir skjermen svart i noen minutter og denne beskjeden kommer frem. Overskrift: "logon process has failed to create the security options dialog" beskjed: "failure - security options prøvde noen tips som kom frem da jeg googlet det, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Last ned memtest og svi det på ei plate, gjerne med ImgBurn boot opp denne plata og la Memtest86 fullføre noen runder. Lenke til kommentar
Lolsen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Har nå kjørt memtest, men det kommer ikke frem noen feil. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har du prøvd en systemgjenoppretting til et tidspunkt pc'en fungerte? Hvis du får gjort det i vanlig modus,kopier og lim inn %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exei Kjør. Hvis du må gjøre det i sikkermodus:Slik kjører du systemgjenoppretting i sikkermodus: Åpne Systemgjenoppretting fra Hjelp og støtte. Følg instruksjonene på skjermen. Obs! Hvis du vil starte veiviseren for systemgjenoppretting, klikker du Start og deretter Hjelp og støtte. Klikk Ytelse og vedlikehold, klikk Bruke systemgjenoppretting til å angre endringer og klikk deretter Kjør veiviser for systemgjenoppretting. Prøv også en scan med Malwarebytes Anti-Malware, for å utelukke noe grums, ta den gjerne i sikkermodus! Endret 17. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Lolsen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Det har vært sånn de siste ukene og jeg formaterte pcen igår, men den fryser fortsatt. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hvilken pc, nr. og navn, stasjoner(alt av hardware) eller bærbar? Har du installert alle drivere? Hvilket operativsystem, og er det 32 eller 64 bit? Endret 17. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Lolsen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Det er en bærbar, Acer 5630. Har hatt den noen år nå. Ja jeg har installert alt av nødvendige drivere Det er Vista Home premium 32bit Endret 17. oktober 2009 av Lolsen Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ok, det virker som hardware feil, eller at noe blir for varmt. Det er litt vanskelig å feilsøke på bærbar, da det er omtrent bare rambrikker som kan fjernes. Sjekk temp med HWMonitor, post gjerne bilder av den. Hvis det er temp som er problemet, kan du prøve å få fjernet støv der du kommer til, helst med Other Trykkluft på boks! Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Nei det var ikke varmt til å være en bærbar, du kan jo prøve en gpu og cpu test med OCCT Perestroïka, men når pc'en fryser uten bli bli stresset, så er det liten vits. Prøvde å søke på "logon process has failed to create the security options dialog", og fikk mange treff, du kan jo prøve det som står i nederst post på denne siden! Endret 17. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå