MrAvionics Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei. Noen som kan fortelle meg om Windows 7 slik det er nå er bedere enn vista? Og er den mye mer krevende iforhold til VISTA? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har ikke kjørt no særlig Vista, men folk jeg kjenner opplever Win7 som en helt annen verden. Win7 er mindre krevende Endret 17. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hæ? er Windows 7 mindre krevende en vista? Det var rart, men possitivt=) Takk janaha Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 åja... minimumskravet er vaffal mye lavere enn vista. Har win7x64 på min stasjonære, men Win7 funker faktisk bra på små netbooks.Noe jeg neppe trur funker bra med Vista. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) ok, tusen takk, da blir det nok en dualboot med XP og Windows 7! Endret 17. oktober 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 ok, tusen takk, da blir det nok en dualboot med XP og VISTA! Hvordan kom du til den konklusjonen ut i fra svarene her? Windows 7 er så og si like raskt som XP ergo MYE raskere enn Vista. Har du Windows 7 eller planer om å kjøpe Windows 7, så hadde jeg gjort det om jeg var deg, og KUN kjørt Windows 7 på pcen din, altså ikke dualboot. Om du TRENGER XP så kan du legge noen kroner mer i Windows 7 Pro utgaven, slik at du får med XP Mode: http://samfunn.myhken.com/?p=756 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) hehe, skrev feil, mente dualboot mellom xp og win7=) Men har tenkt til å skaffe meg Win7 ultimate så da trenger jeg ikke dualboot da? Tøft=) Da blir det nok bare Win7 da=) Og igjen TUSEN TAKK! EDIT: Ett lite spørsmål Kenneth, hva er forskjell på OEM verisjon og fullverisjon? Endret 17. oktober 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) EDIT: Ett lite spørsmål Kenneth, hva er forskjell på OEM verisjon og fullverisjon? OEM låser seg til EN pc, altså den du aktiverer den på første gang. Bytter du ut hovedkortet på den pcen, må du i beste fall ringe MS for å aktivere på nytt, i verste fall kjøpe den ny W7 lisens. Samme gjelder jo om du kjøper deg en ny pc. Fullversjonen lar deg installerer W7 på så mange pcer du vil, men du kan kun ha en aktiv lisens om gangen. Endret 17. oktober 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 EDIT: Ett lite spørsmål Kenneth, hva er forskjell på OEM verisjon og fullverisjon? OEM låser seg til EN pc, altså den du aktiverer den på første gang. Bytter du ut hovedkortet på den pcen, må du i beste fall ringe MS for å aktivere på nytt, i verste fall kjøpe den ny W7 lisens. Samme gjelder jo om du kjøper deg en ny pc. Fullversjonen lar deg installerer W7 på så mange pcer du vil, men du kan kun ha en aktiv lisens om gangen. Ok takker så mye=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå