thomasge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som vet hvilke ulemper og fordeler det er hvis man f.eks. bosetter seg i Sverige og pendler til sitt arbeide i Danmark? på mitt yrkesfelt innenfor audiologi er dette meget aktuelt. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som vet hvilke ulemper og fordeler det er hvis man f.eks. bosetter seg i Sverige og pendler til sitt arbeide i Danmark? på mitt yrkesfelt innenfor audiologi er dette meget aktuelt. Noen dager siden du åpnet posten, men bedre sent enn aldri. Når jeg jobbet for Dell i København, var det mange av mine kollegaer som bodde i Malmø. Fordelene er mange, som f.eks en fet kurs (på rundt 37%). Samtidig går det jo tog over denne Øresund-strekningen, så man bruker 20-30 min en vei. En annen fordel er jo at utenlandsarbeid ser usedvanlig bra ut på CV-en. Eneste ulempen vil jeg si er jo pendlingen. Bruker man 1 - 1.5 timer av dagen på dette, og det er jo ikke noe man akkurat får betalt for, så dette er jo på en måte "tapt" tid, men kursen tar jo igjen dette drastisk da. Samtidig er det utgiftene for transport, derimot hadde f.eks Dell en fin ordning og dekket dette for sine ansatte. Håper det var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå