rioi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Er på jakt etter ny 12-14" tommers laptop. Den må ha HDMI utgang. Kan være uten CD/DVD og operativsystem. Apple er uaktuelt. takker for forslag! Endret 2. januar 2010 av rioi Lenke til kommentar
rioi Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Er fortsatt på jakt etter ny laptop. Burde vel være noen bra tilbud nå som janursalget starter. Forslag mottas med takk! setter pristak til 8000 kr, men hvis noen har gode erfaringer med dyrere pcer mottas disse også. Endret 2. januar 2010 av rioi Lenke til kommentar
rioi Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 noen som har sett på Samsung sine pc-er? Har likssom aldri hørt om dem som PC-produsent. Og hvordan er Intel GMA 4500MHD? er dette nytt og bra? link til pc-en: samsung pc Lenke til kommentar
rioi Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Ser også sett på Multicom sin selvbygger 14" Med 4gb ram Intel Core 2 Duo SU9600 ULV prosessor uten OS evnt Win7 ult prisen blir da 7717 uten OS og 8817 med Win 7ult Noen som har sett på disse maskinene? link Lenke til kommentar
Proson Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg ville holdt med langt unna Multicom. Jeg bestilte pc der 12 desember (Asus eee) og har enda ikke fått den. Men on-topic, denne ser litt snasen ut: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493506 Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Helt umulig å gi gode råd uten at du forteller skikkelig om bruk. Du kan kjøpe deg en fantastisk Thinkpad til 20k som er elendig som gaming-laptop. Derfor - brukes til hva (og evt. hvilke spill) og skal brukes til hva i fremtiden. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 sant, sant. Maskinen skal i utgangspunktet bli brukt mest med Opera, Utorrent og filmavspilling i HD Har også lyst at PC-en skal kunne takle noen av de nyeste spillene. Mest for at jeg skal kunne ha muligheten hvis jeg finner et spill jeg vil spille. Grafikktunge spill er uaktuellt. Pc-en må takle Win 7 ultimate. Des bedre specs den har des bedre er det, og som sagt er ca 8k prisen Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er veldig vanskelig å finne en liten laptop med akseptabel gaming-ytelse.. Maskinen Proson linket til kan jeg virkelig anbefale - men den er ubrukelig til noe som helst av gaming (som krever ørlite skjermkort). Anbefaler ofte Multicom-maskiner pga. veldig frihet i system-konfiguratoren. Så du har selv definitivt det beste forslaget her hittil!. Velg 7200rpm HDD, uten OS, 4GB ram og den veldig gode Intel Core 2 Duo SU9600 ULV-prosessoren. Det blir rett under 8k. Her får du litt inntrykk av hva skjerkortet, Radeon HD 4330, klarer å yte i spill (bl.a.). Men sjekk uansett ut skjermkortet på maskinene du titter på inne på notebookcheck.com for en pekepinn. Veldig god side. Lykke til med kjøp! Lenke til kommentar
rioi Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvordan er det å kjøre Fallout 3 på radeon HD 4330? Hvis jeg skal spille er det dette spillet som er mest aktuellt. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er jeg ikke sikker på, men det finnes sikkert mennesker som har stilt det samme spm.et før.. Til det har vi google. Der kan du også finne system requirements selvsagt. Men hva jeg tror? Ikke med annet enn lav grafikk i så fall.. Men veldig usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå