refstadmann Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 en feil kan oppstå i alle firmaer og de kontaktet deg og sa de hadde problemer men jobbet med saken. så ser ikke hva du klager over Det er mottatt at du ikke skjønner problemet! Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er mottatt at du ikke skjønner problemet! Forklarte Tele2 hva som var problemet? Spurte du om hva problemet var? I enkelte tilfeller må operatøren få koden fra produsenten, og hvis problemet oppstår der så er det lite operatøren får gjort, bortsett fra å mase. Alle næringer og bedrifter opplever problemer med produktene eller tjenestene de leverer en gang i blant. Noen ganger er dette selvforskyld, mens andre ganger er en tredjepart som er årsaken til problemet. Felles for alle disse er at de gjør sitt ytterste for å få rettet problemet. Noen ganger tar det ett sekund å få rettet feilen, mens andre ganger kan det ta lengre tid. Det er naturligvis surt når man selv blir offer for en feil som oppstår, men feil skjer, har skjedd, og kommer til å skje så lenge vi lever. Etter at problemet først oppstod, hva mener du at Tele2 burde gjort annerledes for å gjøre deg fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå