refstadmann Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Avsluttet abonnement, og innportering skulle skje 13 oktober. Men hva skjer a? Ingen ting.. til tross for alle opplysninger tilgjengelig, så får de det ikke til. Og dagene går...Fra mail: Dette er som sagt noe som kunn skjer i svært sjeldne tilfeller og vi jobber med å få dette på plass så raskt som mulig. Hadde koden vært tilgjenglig så ville vi ha sendt denne til deg med engang. Men i dette tilfellet så måtte det sendes en sak videre, og teknisk jobber nå med å løse dette. Hvor lenge er det godtagbart å vente? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du har ventet i fire dager. Har sett langt verre saker enn dette. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dette er virkelig den værste kundeservicen jeg har sett:o. dette har ingenting med dårlig service å gjøre. de sier jo de jobber med saken! Lenke til kommentar
refstadmann Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Dette er virkelig den værste kundeservicen jeg har sett:o. dette har ingenting med dårlig service å gjøre. de sier jo de jobber med saken! Vi jobber med saken, og så kan kunden seile sin egen sjø... Yeah right! God service.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Eh. de sier de vil hjelpe deg men de kan ikke og har sendt saken videre. ikke noe med dårlig kundeservice der. vet du i det hele tatt hva service er da? hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva forventer du egentlig at de skal gjøre? Bruke magi? De har innrømmet at det har oppstått et problem, de er såpass greie at de forklarer deg steg for steg hva de gjør (i mange tilfeller vil du bare få beskjed om at de skal gjøre noe med saken) og at de prøver å ordne det så kjapt som mulig. Hvis dette er din oppfatning av dårlig kundeservice, har du vært griseheldig. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi jobber med saken, og så kan kunden seile sin egen sjø... Yeah right! God service.. Hva mener du at de burde gjort for at du skulle blitt fornøyd? Om du er så misfornøyd så er det bare å be de flytte nummeret tilbake til din gamle operatør. Men noe sier meg at dette ikke vil være bra nok for deg. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jøss, De prøver å hjelper deg så godt de kan men du er bare utakknemmelig tilbake. Skjønner ikke at tele2 i det hele tatt gidder å ha deg som kunde! Lenke til kommentar
refstadmann Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var da voldsomt til forsvar for Tele2! Og noen lurer på hvor gammel jeg er, og om jeg vet hva service er...jaja. Jeg får ikke brukt telefonen min fordi Tele2 har rotet det til, og det skal jeg være fornøyd med? Jada, jeg trenger ikke å bruke min mobil på 1 uke eller 2. Spiller det noen rolle hvor lang tid det tar før jeg er ute av Tele2s klamme favn? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du får gå til ein forhandlar, skaffe deg f.eks. eit kontant simkort og smørje deg med litt tolmodigheit. Det er klart slikt er irriterande, men Tele2 gjer vel så godt dei kan for å hjelpe deg. Lenke til kommentar
refstadmann Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Du får gå til ein forhandlar, skaffe deg f.eks. eit kontant simkort og smørje deg med litt tolmodigheit. Det er klart slikt er irriterande, men Tele2 gjer vel så godt dei kan for å hjelpe deg. Telefonen er låst. Så da vil vel ikke et kontant simkort hjelpe heller? Det kan for øvrig godt være slik at Tele2 gjør så godt de kan, men jeg stiller spørsmål om hvorvidt denne servicen er god nok. Selv i overskriften på temaet, så er det et spørsmålstegn. Interessant å se at så mange reagerer såpass sterkt... Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du kunne jo skaffe deg eit kontantkort frå Tele2. Elles er det jo slik at selskapa ofte går dårleg fordi dei skal levere låge ringeprisar osv. For å spare inn dette må det ofte kuttast i kundesørvis. Telenor hadde tidlegare kundesørvis i helgane, og svarte på e-post innan 24 timar. No har (også) dei kutta ut kundesørvis i helgane, og det kan gå opp til 3 (yrke)dagar å få svar på e-post. Kor mykje er du og eg villige til å betale i abonnement- og ringeprisar for å kunne få fiksa eit problem på dagen når det ein sjeldan gong dukkar opp? Var det pris eller kundesørvis som var det du tenkte mest på når du valde leverandør og abonnement? Kundesørvis er vel noko ein ofte håpar og trur at ein får minst mogeleg bruk for, særleg dersom ein vel eit typisk billegabonnement som f.eks. Sheriff. I ditt tilfelle har du trass alt fått svar om at dei jobbar med saka, og ei forklaring på kvifor det tek tid. Dette kan vel ikkje vere så dårleg sørvis? Om du hadde fått svar etter ein halv månad om at dei "skal sjå på saka", så var det verre. Når det gjeld portering er det dessutan slik at det er to partar, kanskje er det den gamle leverandøren din som rotar. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er interessert i å høre hva du syntes Tele2 burde gjort, refstadmann. Lenke til kommentar
refstadmann Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er interessert i å høre hva du syntes Tele2 burde gjort, refstadmann. Jeg hadde forventet at låsen ble låst opp på angjeldende dato slik at jeg kunne bruke mitt nye abonnement (ikke Tele2 som noen har trodd her). Når abonnement er oppsagt, så forventer jeg at de i løpet av kort tid klarer å generere nødvendig kode for å låse opp ganske så raskt...at det nå går mot 1 uke er lenge synes jeg! Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det KAN jo kanskje hende at det må en tredjeparts leverandør inn i bildet for å få fjernet låsen? Kanskje noe har gått galt hos de som har låst telefonen i første omgang? Kanskje akkurat din telefon ble låst et annet sted enn hos Tele2s vanlige leverandør? Jeg skjønner at du hadde forventet at telefonen ble låst opp på angitt dato, men nå skjer ikke det, mest sannsynlig på grunn av hendelser utenfor Tele2s kontroll. Hva forventer du at Tele2 skal gjøre med det? Trylle opp telefonen din? Gi deg en ny en? Spole tilbake tiden og forberede seg på de opprinnelig uforventede problemene og være føre var? En ting er å være irritert på at ting ikke går som de skal, men spesielt dårlig kundeservice synes jeg ikke det er. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) jeg syns de har gitt deg VELDIG god kundeservice;) de informerte deg om det oppsto en feil og de jobber hardere med det på teknisk. de har gjort akkurat det de skal gjøre. Endret 19. oktober 2009 av datating Fjernet unødvendig kommentar Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det at du er på veg vekk frå Tele2, og dei såleis heller ikkje tener noko på å gje frå seg koden er i seg sjølv ein god grunn til at du skal vere godt fornøgd med den sørvisen du trass alt har fått. Så kan ein sjølvsagt spekulere på om Tele2 prioriterer kundar som kjem framfor kundar som går. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du kunne jo skaffe deg eit kontantkort frå Tele2. Elles er det jo slik at selskapa ofte går dårleg fordi dei skal levere låge ringeprisar osv. For å spare inn dette må det ofte kuttast i kundesørvis. Telenor hadde tidlegare kundesørvis i helgane, og svarte på e-post innan 24 timar. No har (også) dei kutta ut kundesørvis i helgane, og det kan gå opp til 3 (yrke)dagar å få svar på e-post. Kor mykje er du og eg villige til å betale i abonnement- og ringeprisar for å kunne få fiksa eit problem på dagen når det ein sjeldan gong dukkar opp? Var det pris eller kundesørvis som var det du tenkte mest på når du valde leverandør og abonnement? Kundesørvis er vel noko ein ofte håpar og trur at ein får minst mogeleg bruk for, særleg dersom ein vel eit typisk billegabonnement som f.eks. Sheriff. I ditt tilfelle har du trass alt fått svar om at dei jobbar med saka, og ei forklaring på kvifor det tek tid. Dette kan vel ikkje vere så dårleg sørvis? Om du hadde fått svar etter ein halv månad om at dei "skal sjå på saka", så var det verre. Når det gjeld portering er det dessutan slik at det er to partar, kanskje er det den gamle leverandøren din som rotar. Vet ikke hvor du har dette ifra, men Telenor har da vitterlig åpen kundeservice for Mobil i helgene også. Jeg skjønne frustrasjonen til trådstarter, å situasjonen er veldig uheldig. Jeg hadde selv problemer med opplåsing fra Tele2, ting tar tid. Ingenting annet å gjøre med det dessverre. Lenke til kommentar
refstadmann Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk kode fra Tele2 i dag, og det fungerte etter oppskriften. Problem løst. Men jeg er ikke fornøyd md at det tok 6 dager før det ble løst. Men etter hva jeg skjønner på responsen her så er ikke det noe å gråte over at det bare tok 6 dager. Hvis jeg skulle ventet så lenge med å løse et "klientproblem" der jeg jobber, så hadde jeg blitt arbeidsledig temmelig fort! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 en feil kan oppstå i alle firmaer og de kontaktet deg og sa de hadde problemer men jobbet med saken. så ser ikke hva du klager over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå