Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Som er grunnen til at man reagerer på at folk her kaller solarium alt fra harry til gay. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Høh, det der ble bare for mye. Har ikke noe i mot at folk tar solarium, det er skikkelig behagelig, og må jo være ypperlig å ta en gang i blant jo lengre nord du kommer om vinteren. Og det er jo akkurat det som er cluet; en gang i blant. Om du ikke er litt naturlig brun og har mørkt hår og øyne ser det jo bare skummelt og falskt ut. Som jentene på skolen til disse gutta sier, så ser det ikke bra ut. Kan vel sammenlignes litt med menn som aldri føler de blir stor nok - de må stadig bli større. Disse gutta gir seg vel ikke før de bare blir et par øyne og et glis. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal ikke forhåndsdømme noen, men disse guttene sender noen forstyrrede signaler. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg dømmer ikke folk som tar sol, i små mengder. En mann mener jeg burde av og til være, ja nettopp litt mann! Og for meg, og mine normer, verdier osv så ser jeg på for mye pleiing rundt det estetiske på kroppen som manikyr, sol, sminke og til å med trening bare for og se bra ut er til en vist grad "feminint" eller det vil si det går mot mine verdier av hva jeg ser på som maskulint. Selv trener jeg mye, men ikke med et mål "se bra ut". Å ta FOR mye sol er Ukult. Og i mine øyne feminint, og ekkelt. Å ta moderate mengder med sol for og ikke ha fiskebolle hud med blå skutte blodårer er greit om vinteren. Jeg har til og med vurdert det selv siden jeg er en bleik type. Endret 26. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvite damer som er bæsjebrun er heller ikke kult! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er kjedelig at enkelte henger igjen med den arkaiske tanken om at kun kvinner kan ta vare på seg selv med mål om å se bra ut. Spesielt når hvert eneste manneidol man har fra film er et resultat av sminke, solarium, trening med spesifikt formål om å se bra ut og konstant pudring. Jeg er 100% opptatt av resultatet, alt annet er tåpelig å henge seg opp i. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Kjenner svært få helnorske doods/chicks som får noe fin brunfarge. Hilsen en halv Norske. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Og der er jeg uenig. Jeg syntes menn skal ta vare på seg selv. Gjøre ting som stelle seg, dusje skifte, kle seg bra, ordne seg på håret flid osv. Men og dra det for langt, sånn at det ikke ser bra ut er ekkelt! En av idolene mine er Rocky ( ) og jeg er klar over at han bare er en skikkelse spilt av en skuespiller som ble bodybuilder og ble millionær. For meg blir den personen som gjør alt for mye for og se " bra " ut som en veldig harry bil med alt for stor potte som lager masse lyd. Mye bæ men lite ull Endret 26. oktober 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Det er kjedelig at enkelte henger igjen med den arkaiske tanken om at kun kvinner kan ta vare på seg selv med mål om å se bra ut. Spesielt når hvert eneste manneidol man har fra film er et resultat av sminke, solarium, trening med spesifikt formål om å se bra ut og konstant pudring. Jeg er 100% opptatt av resultatet, alt annet er tåpelig å henge seg opp i. Tjaaa... mitt manneidol har aldri vært spesielt sminket eller trent, men så er han 79 år nå. :!: Om du tenker på disse ukjente slaskene på reklameplakater rundtomkring så er det en annen sak. Endret 26. oktober 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er kjedelig at enkelte henger igjen med den arkaiske tanken om at kun kvinner kan ta vare på seg selv med mål om å se bra ut. Spesielt når hvert eneste manneidol man har fra film er et resultat av sminke, solarium, trening med spesifikt formål om å se bra ut og konstant pudring. Jeg er 100% opptatt av resultatet, alt annet er tåpelig å henge seg opp i. Tjaaa... mitt manneidol har aldri vært spesielt sminket eller trent, men så er han 79 år nå. :!: Om du tenker på disse ukjente slaskene på reklameplakater rundtomkring så er det en annen sak. Hvis det er Clint Eastwood du tenker på så har han vært sminket hver gang du har sett ham på film og tv. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvorfor i helvete heter han det samme som meg? GiLL????? Trodde jeg var den eneste! fu Nicolai Gill.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Kall meg gjerne dum, men hva f. betyr "keege"? og forøvrig... Marius Nicolai, Nicholas og Marius - mønster? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Glad jeg slipper å omgåes slike mennesker. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er kjedelig at enkelte henger igjen med den arkaiske tanken om at kun kvinner kan ta vare på seg selv med mål om å se bra ut. Spesielt når hvert eneste manneidol man har fra film er et resultat av sminke, solarium, trening med spesifikt formål om å se bra ut og konstant pudring. Jeg er 100% opptatt av resultatet, alt annet er tåpelig å henge seg opp i. Tjaaa... mitt manneidol har aldri vært spesielt sminket eller trent, men så er han 79 år nå. :!: Om du tenker på disse ukjente slaskene på reklameplakater rundtomkring så er det en annen sak. Hvis det er Clint Eastwood du tenker på så har han vært sminket hver gang du har sett ham på film og tv. Har aldri sagt han aldri har vært sminket. Forsåvidt alt som kommer innom tven er sminket. <- der har du det. De sminker seg ikke bare for å se penere ut, de sminker seg også for å se mer naturlig ut i alt det unaturlig skarpe lyset som blir kastet på dem. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Kjenner svært få helnorske doods/chicks som får noe fin brunfarge. Hilsen en halv Norske. Jeg er helnorsk som du så fint kaller det, og jeg er naturlig brun og har en fin brunfarge året rundt. Hilsen en nordmann. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 MYE heller brun enn bleik.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjenner svært få helnorske doods/chicks som får noe fin brunfarge. Hilsen en halv Norske. ¨ Nå setter jeg meg ned og tar ut rasisme-kort som dere liker å gjøre. RASIST!!!! Ærligtalt, det er tull å påstå sånt. Har sett mange chicks som får noe fin brunfarge, også har jeg sett mange utlendinger som har fått litt for mye sol. Det ser for jævlig ut. Igjen, RASIST! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Er nordmenn en egen rase? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå setter jeg meg ned og tar ut rasisme-kort som dere liker å gjøre. Du bruker det litt for lett syntes jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjenner svært få helnorske doods/chicks som får noe fin brunfarge. Hilsen en halv Norske. ¨ Nå setter jeg meg ned og tar ut rasisme-kort som dere liker å gjøre. RASIST!!!! Ærligtalt, det er tull å påstå sånt. Har sett mange chicks som får noe fin brunfarge, også har jeg sett mange utlendinger som har fått litt for mye sol. Det ser for jævlig ut. Igjen, RASIST! Hva tror du det ordet betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå