Gå til innhold

De keege gutta


Anbefalte innlegg

Well spotted. ^^

 

Jeg har faktisk vært med en jente som hadde Efron på veggen som 20-åring, og det var veldig weird.

 

 

 

Jeg gjettet på en freudiansk glipp fra din side.

 

 

Kom inn i leiligheten til noen jenter jeg kjenner igjennom andre. Veggene på felllesrommet var fyllt opp av bilder av gutter. Uttrykket mitt må ha vært noe som: ugh.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Care.

 

Det er ikke nytt at gutter tar sol. Hvorfor bry seg?

 

De guttene der er vel ikke de smarteste blant de som tar sol. Dem tok nokså mye sol pr uke. Og sole deg ute, for så å gå på solarium er fyfy.

 

Og nei, jeg finner ikke noe keegt med dem i det hele tatt. Kaller du dem de keege gutta fordi dem tar sol? Eller har du en annen grunn?

 

Og nei. Det er ikke alle gutter som vil se ut som noen feit mukselbunter. Så til dere som klager på at dem skal begynne å trene etc. Jeg tror nok de guttene der trener. Dem fokuserer bare på noe helt annet enn å seg diger ut.

 

Flame me t.t

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

hey du, Toy_man.

Det er ikke snakk om bare sol. Det er hele "guido" stilen.

Det er JÆVLI. Brunkrem, sminke, harry logoflash armani og generell drittsekk harry stil. Det er sånne jeg ser for meg som går rundt med Ed hardy klær.. FYSJ!

 

 

Guido:

 

post-125249-1256194361_thumb.jpg

 

Og seriøst, om noen synest dette ser bra ut har dere ikke livets rett <.<

Endret av Kruuger
Lenke til kommentar

Det er ingenting galt med å ta sol, men det finnes selvfølgelig grenser. Å ha samme som innsiden av en kokosnøtt er jo på ingenmåte fint! Det er faktisk digg å ta sol synes jeg. Jeg er ingen gjevnlig besøkende, men det er digg og jeg føler meg bra etterpå.

 

Disse guttene har da tatt det litt langt, det ser på ingenmåte naturlig, da har de gått for langt. Samme med bodybuildere, det er jo ikke fint! Men igjen, de har jo kun spraylakkert seg. Det går bort ganske fort.. Når det gjelder trening osv, så trener trolig disse en god del. De virket såpass utseende beviste, at kroppen er noe de bruker mye tid på. Jeg er enig i at de var litt tynne, men det er MIN smak.

 

Når det gjelder de New Jersey douchebags, så er de i en egen liga og det er ikke BARE brun fargen som gjør de "spesielle" (jeg er snill nå..) Alle har samme frisyre (flott, ikke sant), de går i nesten samme klærne og har alle trutmunn på bildene (HVA FAEN!?) De eier jo ikke egen stil..

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mye ignorante mennesker som kommenterer her.. Snakk om å dra en hel by under en kam, pga noen få individer.. Latterlig.. Angående de det er snakk om.. Care? Føler de seg tilfreds ved å gjøre dette, go for it.. Og solarium er gay? Hvilket århundre lever dere i a? Latterlig.. Nei, slytt å bry dere så jævlig mye om hva alle andre gjør..

Lenke til kommentar

Dette er Norge. Der du får pes for å kjøpe noe annet en grå avensis/passat. Forventet du at slikt som dette ble godtatt uten vidre?

 

Solarium er digg. 90% av dem som skriker her er så usikkre på seg selv og sin legning at de aldri har turt å prøve det:) det er utrolig hvor godt det er å starte en mørk mandags morgen med 15 min sol.

 

Like flott er det å få litt farge før sommeren. Lite delikat med bleike kokos farga kropper der blodårene skinner gjennom. Merk "litt", ikke 8 timer i uka brun.

 

Men det er demmes liv, men desverre vi andre som må betale for kreftbehandlingen.

Lenke til kommentar
Solarium er digg. 90% av dem som skriker her er så usikkre på seg selv og sin legning at de aldri har turt å prøve det:)

 

HAHAHAHA

 

 

Ikke for å tråkke noen på tærne, men Drammen ble kåret til Norges mest harry by for noen år tilbake. Nå er det, såvidt jeg har fått med meg, Notodden som har tatt over tittelen. Dette var av P4 i 2006 though.

 

Hvor seriøst dette er, er en annen ting. :p

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
Solarium er digg. 90% av dem som skriker her er så usikkre på seg selv og sin legning at de aldri har turt å prøve det:) det er utrolig hvor godt det er å starte en mørk mandags morgen med 15 min sol.

Det er ikke at de tar sol som er greia her, det er hvor latterlig harry de gutta er... Som du selv sier, 15 min er ok, 8 timer er retarded.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...