Toppluesatan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei! Jeg har et ATI radeon 3870x2 skjermkort. Jeg kjører Windows vista 64. Jeg har en HDMI kabel fra skjermkortet til TV`n min. Jeg får bilde på TV`n. Jeg har installert driveren ATI Function Driver for High Definition Audio - ATIAA01. (denne står listet i Device Manageren min.) SoundMax Integrated Digital HD Audio er default lyd driver nå. Jeg prøver å skifte default driver til ATI Function... i sounds under kontrol panel men den driveren er ikke listet. Det er 2 valg her: "Speakers" med SoundMAX integrated.. driveren. og: "SPID Interface" også med SoundMAX integrated.. driveren. Jeg får derfor ikke lyd over til TV`n min bare bilde. Jeg vil gjerne sette ATI Function Driver for HD audio driveren til default men får ikke gjort dette. Noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har du prøvd å deaktivere SoundMax Integrated Digital HD Audio i Enhetsbehandling, og er ATI HDMI Audio Driver i Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå