LtdEdFred Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Når jeg sitter å spiller spill hender det plutselig at musa bare kaster siktet til karen min ned i bakken. Akkurat som om jeg dro musa raskt bakover på matta. Dette er litt småkjipt når du er i en shootout med en kar og siktern rett i brøstet og den tar denne "prosedyren" sin og jeg dør da(CounterStrike f.eks) Har en musematte med ca 7 forskjellige farger Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Har samme mus og samme problem! Lenke til kommentar
petersv Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Optiske muser blir skittene på "vinduet" under musa, tørk bor støv/skitt. Funker her. Ble litt sur når jeg fant ut av dette, da var liksom poenget med å ha optisk mus borte. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hehhm! Det var skikkelig crappy. Hadde tenkt til å kjøpe den Logitech Dual Optical.. argh. Finnes det ingen bra mus til en rimelig pris? Som er optisk med USB tilkobling?? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 21:25, mFaFa skrev:Hehhm! Det var skikkelig crappy. Hadde tenkt til å kjøpe den Logitech Dual Optical.. argh. Finnes det ingen bra mus til en rimelig pris? Som er optisk med USB tilkobling?? jeg bruker ms intellmouse explorer,har ikke hatt noen problemer med den,meget bra mus. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Cordless Mouseman Optical er helt kurant, tar bare litt tid å venne seg til men sånn er d jo med alle nye mus. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 KJØPA DOKKE SJIKKELIGE MUS!! Logitech WingMan Gaming Mouse!!!! Råne MUS!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå