Zlatan92 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg får ikke avinstallere programmer fra "Legg til eller fjern programmer". I dette tilfellet er det Nero 7. Det kommer hele tiden feil fra Windows installer. Har prøvd å laste ned Windows installer cleanup, men hjelper ikke... Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har hatt det problemet med Nero 8 essentials. Måtte slette katalogene manuelt og fjerne alt assosiert med nero i registret + kjøre msconfig for å stoppe nero ting under oppstart. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har slettet alt jeg fant fra søk-menyen nå. Fortsatt så ligger Nero filen på "Legg til eller fjern programmer" Kan jeg ikke fjerne det derfra? Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har slettet alt jeg fant fra søk-menyen nå.Fortsatt så ligger Nero filen på "Legg til eller fjern programmer" Kan jeg ikke fjerne det derfra? Du kan jo prøve Nero 7 CleanTool. Sceptic Lenke til kommentar
JAH Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Då må også slette Nero relaterte ting fra registret.Bruk CCleaner eller noe. Også bruk msconfig for å fjerne fra oppstarten, ellers blir det nok bare feilmeldinger. Det i legg til/fjerne trur jeg at jeg fjernet manuelt, men det husker jeg ikke åssen jeg gjorde.Prøv en google på det. Skulle alt gå feil, så er det jo bare å installere nero på nytt å prøve igjen:) EDIT : Eller det programmet som Sceptic linket til.Ikke dumt... Endret 17. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå