Gå til innhold

Beste Xbox 360 spill som er utgitt


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

Jeg har just fått meg xbox 360, og lurer på hva som er de/det beste spillet..

 

Har prøvd:

 

BF:BC

The Bourne Conspiracy

Soul Calibur IV

Call of Duty 4

WET

Gears of War 2

 

Jeg er på jakt etter et veldig bra spill.

 

Må ha:

 

* God historie

* Bra gameplay

* Helst ikke veldig overnaturlig

* Helst ikke FPS

 

Vil gjerne vite om spill som er på marked, men noen som kommer snart går også bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.

 

Mass effekt treffer alle punktene bortsett fra at det er sience fiction, men ellers er det et knall spill.

 

Altså det er utrolig mange. Kan egentlig bare liste mine 360 favoritter:

 

Assassin's creed. Veldig kult, du spiller som en snikmorder i middelalderen. Du kan gå overalt og klatre i nesten alt, hvordan du beveger deg er veldig inspirert av parkour/freerunning. Veldig nice kjøp, god historie og gameplay også, men kan bli litt repetetivt. 2'ern kommer i november.

 

Mass effekt. Som sagt, det er sience fiction, men det er knall story, RPG og tredjepersonsskytespill. Du er den første menneskelige spekter og er galaksens siste håp. Grafikkmessig er det også veldig pent. 2'ern kommer i januar.

 

Left 4 dead. Ikke noe særlig story, og det er et FPS, men utrolig pent gameplay og veldig morsomt å spille med venner, det er desverre bare 4 campains + en du kan kjøpe som heter crash course. Men nå kommer jo Left 4 Dead 2 ut i november, så tenk litt på det.

 

Hvis jeg var deg ville jeg også tatt en titt på Gta4, og Batman Arkham Asylum. begge to er knall spill med ganske pene storier.

Lenke til kommentar

Halo 3 er jo sjempe bra da :D men det er jo FPS, men vis du ikke har spillt dem andre så burde du spille dem først vis du skal ha halo 3. du er en Spartan ( e som er en supersoldat ), det er mye å gjøre på halo 3 viss det tells noe. grafikken er er greit, men historien er rå ;) ( må nesten spille dem andre først viss du skal kjønne hva som kjer :p ).

 

 

du kan jo se på halo 3: ODST også ( det er også FPS ), der er du en vanlig soldat og ikke sånn supersoldat.

 

viss du liker fekting og magi og skyting ( med pil og bue/ gammeldags gevær ) så kan du jo ta titt på Fable 2 som er et RPG spill som er i treddeperson.

Lenke til kommentar

Som andre her, kan jeg anbefale Assassins Creed. Det er jo ikke lenge til 2'ern kommer ut, så om du liker du 1'ern har du jo mye å henge fingrene i fremover. Ellers er Batman: Arkham Asylum og Fable 2 spill som jeg også har stor sans for. Det er litt vaskelig å finne spill som ikke er overnaturlig og ikke er FPS. Da er det jo nesten bare sportsspill og bilspill igjen.

 

Det kan være verdt å ta en titt på denne lista hvis du leiter etter nye spill.

Endret av ''BerSerK''
Lenke til kommentar
batman spilte jeg på pc, for noe tull..

 

Blir nok assassins creed 2.

Anbefaler deg å starte med 1'eren da. Siden du var ute etter en god histore, så er det veldig viktig å få med seg det som skjer i 1'eren. Historien i Assassins Creed sprer seg utover 3 spill, og ved å begynne midt i så mister du en del av historien, og ting kan virke uforståerlig.

 

De spillene du nevnte i første posten, er det spill du liker? eller er det spill som du har spilt på Xbox? Det er litt lettere å gi anbefalinger hvis vi vet litt hvilkene spill du liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...