STKP Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei, alle sammen! I fjor gikk jeg på Film og TV-utdanningen NISS tilbyr, og i år har jeg gått freelance i produksjon for firmaet mitt - STKP. Vi er i utviklingen av et nytt TV-konsept som heter "Vi i Hornindal". Vi skal rett og slett gjøre om Hornindal Kommune til vår egen lille plass. "Vi i Hornindal" skal bli en programserie som tar for seg et fiktivt bygdeliv i Hornindal kommune i Sogn og Fjordane. Det skal bli produsert seks ulike novellefilmer, med mål om å glede Norges befolkning. Sjangeren i episodene vil være humor og parodi, og alle hovedrollene spilles av Magne Håheim og Ansten Nyborg Erlien. "Vi i Hornindal" - Pilotepisode Ta en titt på linken. Se videoen, og ikke glem å avlegge din stemme over visningsvinduet! Da hjelper du STKP å komme nærmere muligheten til å vinne 10.000 kr. til filmbudsjettet til innspillingen av "Vi i Hornindal". Vis gjerne linken til andre også! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 da trådstarter har laget flere tråder om det samme stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg