Orwandel Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Huff da, det er vel den psu'en som mest kjent i forumer. Den går til h.... svært ofte! Den kan du koble en 200 Watt pære på begge 12V utganger, ikke det at det finnes en 200 watt bilpære da! Den psu'en er så skummel, at du bør koble bort alt av hardware før du tar en jump start. Et godt råd er, kjøp en ny før du ødelegger noe hardware, hvis det ikke er for seint allerede da. Jeg tipper det er pga den sikkringen gikk i leiligheten! O_o Hørtes ikke bra ut. Jaja, jeg har jo greid meg i over 3 år med den, så da var det vel på tide. Får bare bestille ny PC og håpe harddisken overlevde. Greide å velte den eksterne HD'n så den datt i gulvet når jeg dreiv og romsterte, så med maks uflaks er den også gåen. Hadde en bra Ryan Conner samling der... eh... altså, har ikke turt å testa den med laptopen ennå... Men får se om noen på skolen har en strømforsyning liggende jeg kan låne inntil videre. Og bør jeg vurdere en UPS til ny PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå