DesertGlow Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Til stadighet opplever jeg at Firefox bare gir meg en hvit side når jeg laster båder prisguide.no og prisguide.hardware.no. Opplever dette både på Win7 og XP - og når jeg oppdaget dette denne gangen så sitter jeg med Win7 + FF 3.5.3. Tittelfeltet dukker opp fint, og det ligger mye kildekode som jeg kan se på - men siden er altså helt hvit. Åpner jeg med Internet Explorer så fungerer derimot alt helt smertefritt. Er dette noe dere er klar over? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heisann! Ja, vi er klar over problemet du beskriver. Driftsavdelingen jobber for tiden på spreng med den nye versjonen av prisguiden som er rett rundt hjørnet, så resursene er ikke for mye rettet på å fikse bugs i front-end som vil bli erstattet. Men jeg skal ta og høre med dem om de har noen raske fikser inntil den er klar Lenke til kommentar
Miko2009 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Til stadighet opplever jeg at Firefox bare gir meg en hvit side når jeg laster båder prisguide.no og prisguide.hardware.no. Opplever dette både på Win7 og XP - og når jeg oppdaget dette denne gangen så sitter jeg med Win7 + FF 3.5.3. Tittelfeltet dukker opp fint, og det ligger mye kildekode som jeg kan se på - men siden er altså helt hvit. Åpner jeg med Internet Explorer så fungerer derimot alt helt smertefritt. Er dette noe dere er klar over? Jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg