pustut Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har fått problemmer med oppstart. Får noen ganger ikke startet windows med feilmelding file header corrupt. Internet explorer funger også dårlig med sider som ikke laster og feilmelding feil på siden Har kjørt malwarebytes og Combofix og legger ved logger ComboFix.txt mbam_log_2009_10_15__23_33_13_.txt Endret 17. oktober 2009 av pustut Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Start cmd.exe som administrator. Fra ledetekst skriv: chkdsk /r Lenke til kommentar
pustut Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Start cmd.exe som administrator.Fra ledetekst skriv: chkdsk /r hva gjør jeg nå får beskjed at jeg ikke har tilgangsrettigheter jeg må aktivere dette verktøyet fra opphøyd modus takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du må kjøre cmd som administrator. Lenke til kommentar
pustut Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 TUUUUSEN TAKK SER UT SOM DETTE HJALP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå