Mr. Hermonella Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei:) Noen som hvet hvor jeg kan finne en valuta kalkulator på nettet? Har prøvd den som føller med i vista sidepanel men den er ubrukelig Takker for svar:) (Denne posten er ikkert plasert i feil forumdel men pytt pytt:P) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei:) Noen som hvet hvor jeg kan finne en valuta kalkulator på nettet? Har prøvd den som føller med i vista sidepanel men den er ubrukelig Takker for svar:) (Denne posten er ikkert plasert i feil forumdel men pytt pytt:P) Lenke til kommentar
Rettningslinje Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hai! Bruker http://www.xe.com/ selv. kjempe side! Fungerer utmerket! Hei:) Noen som hvet hvor jeg kan finne en valuta kalkulator på nettet? Har prøvd den som føller med i vista sidepanel men den er ubrukelig Takker for svar:) (Denne posten er ikkert plasert i feil forumdel men pytt pytt:P) Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 google har slik funksjonalitet. Skriv f.eks 30 NOK to USD Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er vell ikke verre enn å bare google det, ikke sant? http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 takker:) Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Søk etter det på google, søk etter valuta. Så finner du ein som funker. Men eg trur ikkje absolutt alle er heilt nøyaktige, det finner du nok aldri. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Du kan jo bruke google. skrive f.eks "50 usd in nok" Link Endret 17. oktober 2009 av SRD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har flettet sammen to like tråder og flyttet dem til riktig kategori, det er grunnen til at det hele er litt uoversiktlig, men siden trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt og det ikke er lagt opp til videre diskusjon er det ikke så farlig. Det anbefales å sende en PM til moderator eller veileder hvis man er usikker på hvor noe bør plasseres, og det skal uansett ikke opprettes to tråder om samme emne! -hernil Lenke til kommentar
princet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Google fungerer bra for å finne valutakurs, men man vet jo ikke riktig hvor de tar kursene fra. Denne valutakalkulator tar utgangspunkt i valutakursene som DnB NOR operer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå