thorsan Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 SLk900 saken sitter her å monterer nå, fant ut at jeg glemte å sette på den plast saken.. "Place the clear plastic on the X and align over the holes." Er denne viktig? er jo bare plast da? Thorsan Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hvis du ikke vil at hovedkortet ditt skal kortslutte kan det være ett poeng å ha den der. kommer ann på om du har amd eller intel. til intel trenger du den ikke, men til amd ville jeg def ha brukt den Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 sitti her i 10 timer minst nå har ikke skjedd noe, kjører amd, det er da noen mm før den treffer HK.. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ville ikke stolt på at de mm'ene ble der, ettersom ribba er mer enn tung nok til å bøye hket etterhvert jeg ville iaffal ha brukt den hgvis jeg var deg Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jaja får vel trøkke den på imorgen... Kjipern at jeg glemte det, huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå