LøperFraVevelstad Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hei dere! jeg har ett problem med løping, og konkurranser. rett og slett av at jeg blir alt for spent og nervøs! jeg sitter nå i sofaen, og det er 4 timer til jeg skal løpe 6.5 kilometer i konkurranse, og jeg kjenner at adrenalinet koker hardere enn spaghetti på fosskok, og at jeg er veldig spent. sånn er det hver gang jeg skal løpe. og det er ekkelt igrunn, det hele gir seg med en gang jeg begynner å løpe, men i timene, ja DAGEN før løpet, begynner adrenalinet å koke sakte men sikkert opp... er det løpere der ute/idretsutøvere meg samme problem? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er ikke det bare bra da? Så yter du ditt beste? Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Føler det samme rett før eit løp (3000m, 60m o.l. på skulen). Lenge sida eg har løpt sånne løp, men veit eg kommer til å kjenne adrenalinet koke timene før eit løp. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 ja, det er veldig ekkelt... men når jeg kommer inn i konsentrasjonen i løpet, så forsvinner nervene, men dagen, timene før løpet, er adrenalinhelvete. hender jeg våkner av at jeg er så spent om morgenen, og ikke klarer å sove mer...det kribler liksom inni meg, big time... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå