arela Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er ute etter et p&p kamera, og har sett litt på dette/disse. Jeg klarer ikke å finne ut om dette er samme kamera, eller om det virkelig er 2 forskjellige. Jeg tror det ene kan lagre i RAW, men ikke det andre, men jeg klarer ikke å finne begge to på samme webside for sammenligning. Noen som kan kaste lys over mørket? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sammenligning Tror D-Lux 3 er en gammel modell på vei ut. Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Takker Tom - noen klarer det umulige! Fant endel sprik i spes: 4x zoom og 5x zoom etc, så jeg hadde en liten misstanke om at det var snakk om 2 forskjellige, men..... Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Tror dere ikke det var Leica stand på Japan foto i Trondheim i dag, og tilfeldighetene ville at jeg stakk innom. Det ble C-Lux3 i gaveeske med kikkert. Snerten størrelse på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå