lperik Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Skjønnerns godt jeg, kræsjet selv en gang da jeg så på en dame på siden av veien.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Zephyros <-- fy trippelpost Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Zephyros <-- fy trippelpost Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Jo de fleste bondene har vel en tendens til å finne de værst tenkelige røyene som finnes Ja, det må jeg være enig med Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Jo de fleste bondene har vel en tendens til å finne de værst tenkelige røyene som finnes Ja, det må jeg være enig med Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 En traktor går max 30km/t, fyren kunne ikke være helt edru. Det skal veldig mye til for å kræsje med en traktor, samme hvor fin dama er. det va ein traktor, huske isje hvilken men den gjekk i 80km`t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå