b-real Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Han kikket og kikket, sier den 22 år gamle, ekte blondinen Lene Callesen til Ekstra Bladet. Traktorføreren kikket så mye at han skar av Arnbjergvej på Nordals, sør i Danmark. Utenfor nummer 14 kjørte han rett inn i en stolpe som helt el-ledninger oppe. Den veltet, dro med seg ledningene og gjorde så mye skade at den veltet en flaggstang i nummer 18, skriver Ekstra Bladet. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=205041 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Nå ser man ikke resten av kroppen... kansje den var ufattelig stygg og skremmende :o Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Han hadde nok på seg ølbrillene 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Han hadde nok på seg ølbrillene 8) lol ja det må være det. Altså hun er ikke stygg men i helsiken og. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Har ikke sparket henne ut av sengen. Med det håret så skjønner jeg godt at han krasjet. Har hatt en del nestensituasjoner selv med lekre damer i veikanten. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 En traktor går max 30km/t, fyren kunne ikke være helt edru. Det skal veldig mye til for å kræsje med en traktor, samme hvor fin dama er. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Øhh, traktorer kommer fort over 50 km/t... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jenta var ikke min type , men hun hadde pent haar det skal hun ha Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 traktorer går lett over 50, har man mb-track går den fort opp i 80-90! så det, men jeg så bildet av traktoren i avisa og den går nok neppe over 40. :o Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Om hun er bra eller ikke...det var vel akkurat det han skulle sjekke! Håper for hans del han syns hun var bra, og verdt å krasje for. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 traktoren hans var ikke så mye å miste, fiat,inter eller noe sånt, så det var ikke så ille som det så ut til :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Men det er fakta. Jeg holder ofte på å kræsje pga. pene damer på fortauet! Det er faktisk livsfarlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Men det ble sikkert veldig dyrt siden Deutz'n ikke var forsikret Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Stakkars mann! Jaja, alt er mulig, men med en traktor? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Men det ble sikkert veldig dyrt siden Deutz'n ikke var forsikret Eller noe som ikke går på fire. *Kremt* Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Men det ble sikkert veldig dyrt siden Deutz'n ikke var forsikret jepp enig der Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Men det ble sikkert veldig dyrt siden Deutz'n ikke var forsikret jepp enig der Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Blah hun der er jo ikke noe å kræsje for. Er du bonde og ser henne så skjønner jeg han veldig godt. Hvor ofte ser de damer som ikke veier over 100kg da Jo de fleste bondene har vel en tendens til å finne de værst tenkelige røyene som finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå