Elgeman Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei Jeg har nettopp formatert pc'en min og kommer meg nå ikke på nett. Før har det bare vært å sette nettverkskabelen i en av portene bak så har jeg vært på nett. Mulig at det er drivere som ikke er lagt inn men jeg finner ikke disse i det hele tatt(er ikke så stødig på data at det gjør noe). Har søkt litt rundt og fått med meg at dere da spør etter info om hovedkortet. Det er en ASUS M2N-SLI Deluxe og det er stort sett det jeg veit:-/ Hjelp en stakkars jævel med å komme seg på nett når han har friuke xD Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 HeiJeg har nettopp formatert pc'en min og kommer meg nå ikke på nett. Før har det bare vært å sette nettverkskabelen i en av portene bak så har jeg vært på nett. Mulig at det er drivere som ikke er lagt inn men jeg finner ikke disse i det hele tatt(er ikke så stødig på data at det gjør noe). Har søkt litt rundt og fått med meg at dere da spør etter info om hovedkortet. Det er en ASUS M2N-SLI Deluxe og det er stort sett det jeg veit:-/ Hjelp en stakkars jævel med å komme seg på nett når han har friuke xD Hei du! Regner med at det er drivern. Sikker på at du ikke har hovedkort-cden din liggende et sted? Der ligger bios oppdateringer og andre ting som er nødvendig for at alt skal fungere optimalt ( som nettverksdriver i dette sammenheng ). http://driverscollection.com/?H=M2N-SLI%20Deluxe&By=ASUS Prøv ut linken. Skulle gjerne hatt litt mer detaljer ang navnet på hovedkortet Lenke til kommentar
Elgeman Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei og takk for svar. Har lett og lett forgjeves etter cd'en men Boka som fulgte med har jeg klart å oppdrive. Så spør etter hva du trenger å vite så skal jeg slå det opp:) Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Finn ut av om du har nforce 570 eller 590 på hovedkortet ditt og last ned drivere herifra: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Nvidia står for brikkesettet på hovedkortet ditt og derfor også drivere. Nforce-driverne du laster ned er en samling av drivere fra nvidia deriblant også ethernet(internett/nettverkskort)-driver som du etterspør. Endret 17. oktober 2009 av Komakino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå