Larsen91 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Hei, jeg kjøpte nylig 2 Seagate Barracuda 7200.12 250GB harddisker.. som skal være helt identiske.. Men når jeg så litt nøye etter, så fant jeg en forskjell mellom disse, selv om at klistremerket sier at de er helt like. Pics: HDD 1 Med ekstra komponent? HDD 2 Uten ekstra komponent? Jeg vet at det mest sannsynelig ikke er noe farlig.. men hvorfor er mine "identiske" harddisker... ikke indentisk? Har ikke testet dem ennå, skal vente på en ny strømforsyning først. Endret 17. oktober 2009 av Larsen91 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ser ikke så veldig godt på det bildet, men virker bare som om de lodda der ved en feil/uhell. Antaglivis så er det bare litt mer loddetinn på det ene kretskortet, som utifra bildene ikke forandrer på noe som helst PS: tipper det er loddetinn, ganske vanskelig å se ifra disse bildene. Lenke til kommentar
Larsen91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) skal ta noen bedre bilder i morgen/kl 16-18, men det skulle ikke være loddetinn dær i det hele tatt. bare noen hull eller lignende.. Endret 17. oktober 2009 av Larsen91 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Storebror seg! booo! Lenke til kommentar
Larsen91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 vel, jeg satser på at de funker helt likt når jeg skal sette dem i raid. åpner og bumper hvis det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå