Cryztek Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lite liv her nå På tide og beggyne og diskutere tidspunkt? Jeg har tenkt meg en tur over grensen etter den 15oktober så får se hvilken helg det blir, håper det ikke krasjer nå Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Er vel 27. Oktober idag? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Uffda 15.November Ikke post i de sene tidene på døgnet Klarte og sovne på sofaen midt i en game company of heroes Jeg levde fortsatt når jeg våknet dog Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Tror vi trenger et dytt i baken her er jo "bare" tre uker til desember og da beggyner julestresset for min del Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Enig, hvis ikke vi skal bare drite i hele greia og forflytte det til neste år! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Må jo prøve og få det til før jul Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Japp, men du ser selv at villighetsnivået er labert, mye større under det første! Jeg og du og wikiped er de eneste nå som er litt "aktive" rundt dette. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 wikipedersen ser da ikke ut til og være så aktiv da Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, mente egentlig mest meg og deg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Grunnen til at jeg er lite aktiv her nå, er at jeg mer eller mindre mistet lysten til å være med på et treff etter at Quakecry sa dirkete at han ikke ønsket å ha meg med. Hvis jeg legger en demper på treffet for noen av de som er med, så skal jeg selvfølgelig holde meg unna Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Grunnen til at jeg er lite aktiv her nå, er at jeg mer eller mindre mistet lysten til å være med på et treff etter at Quakecry sa dirkete at han ikke ønsket å ha meg med. Hvis jeg legger en demper på treffet for noen av de som er med, så skal jeg selvfølgelig holde meg unna What the f? Du er mer en velkommen her tror jeg snakker for de fleste som har meldt seg på da btw adda deg på msn Endret 9. november 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis det er slik folk skal oppføre seg mot andre så holder jeg med Wikipedersen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Okok. Hadde bare en dårlig dag, var sur! Jeg ønsker alle like mye med Jeg beklager så meget for min frekke og dårlige oppførsel mot deg wikipedersen, meg unnskylder så meget! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Regner med at treffet ikke blir noe av siden det ikke er noen som er aktive Får prøve på nytt etter jul da. Nytt år nye muligheter Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja, blir litt lite penger her, så kommer meg ikke til bodø! jaja sånn går det når man kjøper bil... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Tror vi tar det over nyttår ja Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå, hva blir det til? Blir det noe treff v2? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Regner med det blir et treff v2 ja Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Vi kan begynne å smått avtale tidspunkt. Jeg har ikke anledning på lenge, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå