Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men jeg har ikke nøkkel, og jeg trodde først at jeg kunne overnatte hos Michael. Også ja, det ble kanskje litt sent, grei at det ikke er kritikk da! Men blir bare irritert, er lenge siden nå! Med planlegging så mente jeg for svarteste saltstraumen ikke at jeg må overnatte! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har ikke sagt en eneste gang at treffet var dårlig for det var det ikke. Jeg stor trivdes. Slik at må du slutte å dra ting ut fra luften. Å må du slutte å true med å rapportere. Det hjelper ingen ting for det er du som hisser deg opp uten grunn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, jeg veit jeg hisset meg opp! Er bare litt lei av og høre om det der med overnattingen! Unnskyld for at jeg hissa meg opp! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gutter... Angrip person, ikke hans baller! La da ligge, så setter vi en strek over det som har skjedd. ------------------------------------------------------------------------- Med blanke ark på bordet, planlegg først ut hvem som kommer, hvor skal dere sove, hva skal spises og eventuelt hvor. Deretter kan dere planlegge aktivitet. Denne fremgangsmåten er den mest vellykkede. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Kebab>Rar dyr mat = Orion>Bjørk imo Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kebab er nam-nam. Vi kan ta treffet på rajas ;D Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Får hive meg på kanskje listen da jeg for tiden er på skole i rognan (...) Rognan FTW Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 tja det kan nu diskuteres. Er jo ikke stort å ta seg til her enn å sørfe å drikke øl:P Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei sant det Derfor man har en hobby! Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Howdy dudes. Skriv meg opp på listen. Jeg er med så lenge det er før 9. desember. Da begynner juleferien for min del. Marcus. Det er ingen som har sagt at det var et dårlig treff sist gang. Jeg tror at alle stortrivdes, men det var egentlig ikke planlagt lengre enn til at vi skulle møtes på orion. Dog var det ganske gøy at du hadde glemt nøkkelen slik at jeg hadde en unnskyldning til å vekke foreldrene dine med å tute utfor huset dit Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 hehe var jo det de ble egentlig ikke sure, sa bare at jeg burde ordnet dette før! Kult at du joiner igjen^^ En ting som jeg går med for er filmkveld elns, at vi dropper bowling! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dog var det ganske gøy at du hadde glemt nøkkelen slik at jeg hadde en unnskyldning til å vekke foreldrene dine med å tute utfor huset dit Ideed Får håpe treffet er før 9des da ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Treffet blir før desember ;P noe annet kan jeg ikke tenke meg til! Er bare hvem som skal og hva vi skal gjøre - fasen som tar tid! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 hehe var jo det de ble egentlig ikke sure, sa bare at jeg burde ordnet dette før! Kult at du joiner igjen^^ En ting som jeg går med for er filmkveld elns, at vi dropper bowling! Syns det var veldig hyggelig sist, og det gjorde vondt å dra før alle andre. Og en ting Marcus, du skal ha kudos for å ha dratt dette i gang! Setter Jonulf på lista, og konstaterer at treffet blir før 9. des Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ha det på en fredag=) da kan jeg uansett Vis det blir kjapt så kan vi ha filmkveld hos meg. Har litt mer plass enn jonulf å bedre annlegg:P men tven er den samme:P Den er jævelig god for å si det slikt (A) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jepp, stemmer også for en fredag! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg stemmer som vanlig søndag. MoDz: Hvilken tv? Endret 22. oktober 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg stemmer som vanlig søndag. MoDz: Hvilken tv? Søndag sux, da man ikke kan dra noe litt seint. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Enig! Derfor enten fredag eller lørdag synes jeg passer best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå