Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Snakket om å planlegge hele treffet bedre! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så sett i gang å planlegge =) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Snakket om å planlegge hele treffet bedre! Hvorfor det? Greit at ting som krever planlegging skal planlegges, men slik som spontan-lanet sist er jo bare skøy. Du kan ikke kreve at noen skal la deg overnatte eller noe, du får huske på nøkkel denne gangen Spiser vi hos Orion? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva med bjørk? Noe dyrer men jævelig mye bedre mat Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Økonomi er som sagt ikke et problem for meg, så pris spiller lite eller ingen rolle. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Der er vi to weee:D Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Der er vi to weee:D Jeg forventer faen ikke at jeg kan overnatte, så bare og planlegge treffet bedre, så vi slipper som at alecTBM ikke fant veien! Er det jeg mente for svarte. Og heller bjørk enn orion ; p Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men hvis du ikke forventer at du ikke kan overnatte hvorfor hadde du ikke med deg nøkkel? Det var du som sa du skulle ha med lappe.. Du som sviktet. Hjelper ikke å planlegge hvis du ikke gjør som du har planlagt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fordi jeg viste ikke det da, var så mye usikkerhet! Og bare min feil? Nei, greit. Så kunne jeg ikke da, men det får så være. Hold bare kjeft du! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Okei? Sånn at jeg skal holde kjeft for at du gjør feil? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, men er da faen ikke noe og snakek så mye over. Her snakker jeg om og planlegge bedre, så ikke AlecTBM episoden gjentar seg! Og du snakker om overnatting, jeg sier ikke at jeg må overnatte noen plasser nå! Så hold kjeft for faen om det, ok `? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Ro deg ned Marcus. Du var in charge sist, du sitter med ansvaret. Men det er ikke noe big deal det.. Vi lar det ligge. Jeg fikser ting nå, og planlegger det som skal planlegges. Hvor du tilbringer natten er ikke en av de tingene Men det har du forstått. Syns maten på Bjørk suger, men greit det Endret 21. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Roe meg ned? Nei, jeg blir så irritert pga at jeg har nå, blitt plaget lenge med det der! Rapporterer dere hvis dere ikke slutter! Og maten på bjørk er bedre enn Orion egentlig! Selvom orion er billigere. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei det som du snakker om er at vi skal planlegg bedre enn sist gang fordi du klarte ikke å ta ansvar for deg selv og det du sa. Jeg synes opplegget var godt nok planlagt sist gang. Føler ikke at det trenger å være mer planlagt enn det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Enig! Ser ikke at planlegginga svikta, annet enn at vi burde hatt et skilt eller noe. Syns opplegget var greit sist. Endret 21. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Enig, så "faila" jeg litt på det med overnatting, men ellers så planla jeg ganske bra synes jeg! Og vi må planlegge litt bedre sånn at visse personer faktisk kan bruke de det er utdelt til og tenke med, når det gjelder og finne ut hvor eksakt treff-folkene er! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 FAILa litt ?:O Æ måtte jo faen mæ tving dæ til å ring mordi. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, faila veldig da. Trenger ikke være så jævlig frekk pga det der. En liten feil, og du blir sur? Så du sier at jeg gjorde treffet elendig også? Takk skal du faen meg ha. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Marcus, slapp av. Du må ta kritikk for at du ikke fiksa nøkkel osv selv. Såvidt jeg har skjønt var du tilogmed hjemme å henta PC, og allerede da burde du ha brukt det de er utdelt til og tenke med Og skjønt at det kom til å bli seint. Er jo ikke kritikk til planlegginga av treffet. Marcus? Hvor sa Martin at du gjorde treffet elendig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå