Eirik Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Forumtreff: Bodø V.2 Etter en veldig hyggelig sammenkomst i begynnelsen av september syns vi det hadde vært koselig med et lite treff til før vi finner fram julepynten. Som sist må vi diskutere hva vi skal finne på, og når. Så prøver vi å unngå tabbene fra sist, som feks å fikse bownling osv på forhånd, lage skilt og (note to self) sette av litt mer tid enn sist Så da setter jeg opp lister over de interesserte, samt forslag til aktiviteter. Dersom noen lurer på noe ang. treffet er det bare å ta kontakt, enten via PM eller MSN (pedersen.eirik (æt) hotmail.com Siden noen reagerte på at telfonnummre ikke ble utvekslet ved forrige treff; 91767465. Ta kontakt om det skulle være noe. Post gjerne forslag til aktiviteter og lignende! Lister opp alt mulig. Interesserte Wikipedersen Qaukecry mc_a_person gxi MoDzoNa Jonulf Kanskje-liste Corporal Clegg Tom Ølboks Forslag til aktiviteter Filmkveld (Jonulf? ) Bowling/Biljard Kino Peppes/Orion etc. Fotball LAN Hoppe i sofaen til Quakecry Film/serie-maraton Fototur Tidspunkt osv diskuterer vi en stund før vi avgjør noe, men det er vel kanskje et poeng at det blir til en helg. Oppdaterer tråden ettersom folk kommer til Og en siste ting; Siden vi kinda mistet AlecTBM på forrige treff, så skal jeg spandere mat på deg hvis du blir med denne gangen! Endret 21. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Flott Håper folk fra bodø som er på forumet melder seg på nå Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal få sendt ut PM til alle jeg vet av Håper at vi blir de samme som sist treff, og veldig gjerne enda fler! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jepp, men når det gjelder LAN. Jeg ser isåfall helst for meg et LAN der vi ikke må dra seks om morgen, bedre å overnatte etter min mening! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Det får være opp til 'verten'. Jeg ser ikke problemet med å dra på morgenkvisten dersom huseieren ønsker det. Ingen andre enn transport hvertfall Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Såklart, er jo opp til huseieren. Men la oss som sagt lære fra forrige gang! Være mer klare på hvor og hvordan. Selvom AlecTBM burde brukt det han er utdelt til å tenke med når det gjelder forrige gang han burde ha lagt sammen to og to! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Skjønner lett at det ikke er så enkelt. Uten noen som helst tegn på at det var 'oss', og uten å vite hvor vi var så er det ikke lett. Hadde jeg ikke ringt deg sist, så hadde heller ikke jeg funnet fram. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Orion er da ikke vanskelig og finne fram til Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ofc! Dog er det snart sesong på jobb, så jeg har ca 2t fritid i uka.. (Skole+jobb+handballtrener) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, men vi gidder ikke og regulere treffet etter om du kan eller ikke. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, det mente jeg ikke å antyde heller Skulle bare gjøre oppmerksom på at muligheten for at jeg kommer meg på treff før jul er heller liten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Skjønte det Ja, kjipt at du aldri kan komme! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) For håpe at dere klarer å ordne noe ordentlig denne gangen. PS! Gi hverandre telefonnumrene, Alex ble litt småskuffet fordi dette ikke var gjort Endret 17. oktober 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ble da ordentlig forige gang, ikke vårt problem tAlex ikke la sammen to og to, når han så samme gruppe med personer gjøre akkurat de samme tingene som det ble beskrevet her at skull ebli gjort. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 I følge ham satt han alene på restauranten... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Han kunne gått opp i andre-etasjen og sett. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Men uansett så kunne dere ha gitt hverandre telefonnumrene Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Han kunne spurt? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 @Quakecry: Må du slutte og kverulere det er vår feil og ikke hans Denne gangen sender vi nr på pm til de som ikke har dem allerede Og jeg lurer på hvorfor jeg er med? Ingen som har sagt noe til meg om forumtreff? men er med ofc Lenke til kommentar
gxi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skriv meg opp på lista over interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå