To9Rene Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Det nye spillet ble ødelagt. En runding rundt hullet på cden disc tray mønsteret. Kan jeg klage til butikk eller microsoft? Eller er det over og ut Endret 16. oktober 2009 av To9Rene Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er ikke sikker på hva du mener. Men en ødelagt CD/DVD/Blu-ray plate er svært ofte ikke mye å stille opp med. Eneste kan være om platen allerede var ødelagt når du kjøpte den. Og da på kortest tid mulig, det nytter ikke å komme med platen en uke senere å klage på riper. Dessverre er det slik at man helst bør holde pusten når man tar inn eller ut en CD/DVD/Blu-ray plate. Det er i mitt syn den mest idiotiske oppfinnelsen med mest suksess i hele menneskets historie, platene tåler jo ingenting. Jeg trodde for en gang skyld at Sony skulle komme til unsetning når de lanserte sine Mini disker, for de snertne små tingene tålte litt juling. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 de tåler ikke så mye mishandling nei, personlig ripper jeg alt jeg kjøper av plater over i .iso så lagrer orginalene så bruker brente kopier som jeg kan brenne nye av etterhvert som dau fra mishandling Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Så viss xboxens disc tray ikke kan lese xbix spillet, tror dere at datamaskinen kan lese disken sånn at jeg kan brenne iso filen på en dvd-r eller noe plate Forresten det var ikke på grunn av at jeg var uforsiktig, men det var da jeg skulle spille at det sto unreadable disc. Tok ut platen og så en ripe som matcha med mønsteret i xbox disc trayet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du kan prøve å rippe den, en den må brennes på en verbatim DVD+r dual layer plate, og 360`n din må være modifisert for å spille den av... Jeg ville ringt xbox support, og fått dem til å reparere konsollen, du har jo 5år reklamasjon Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Sendte epost til cdon.com der jeg kjøpte spillet og de sa jeg skulle fortelle problemet til de jeg kkjøpte xboxen av siden det var konsollen som ødela platen. Nå venter jeg på epost fra gamezone.no der jeg kjøpte xboxen. Endret 17. oktober 2009 av To9Rene Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bruk Tannkrem! Virket på min ihvertfall. Bare bruk sånn hvit tannkrem, ikke med sånn krystaller eller noe Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Gjorde det og det hjalp ikke! Tror ripen er for dyp. Har ikke fått epost fra gamezone.no heller! Jeg kan forstå at de ikke er på jobb i helgene, men mandag! Veldig synn at 379 kr går i vasken, men fikk da figurer og film da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå