Gå til innhold

Dell Latitude E6400 - et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått med meg at man kan få denne maskinen med

en matt 1440x90 oppløsning

4GB ram

9-cellers batteri

vista 64bit -> w7

3 års grunnleggende garanti

til 10 000 gjennom uninettrabatten, og lurer på om det virkelig er et like godt kjøp som det ser ut til?

Jeg har lest reviews i vel over en time nå, og de fleste er meget positive, men jeg mangler det lille ekstra for å faktisk ville kjøpe denne maskinen. Spesielt er jeg interessert i tastaturet - er det noen her med denne maskinen som kan si litt om dette, og kanskje om maskinen totalt sett?

Det finnes vel svært få andre pcer med like mye stæsj til denne prisen, egentlig?

En annen ting: er det noe stress å benytte seg av angrefrist dersom man finner ut at man ikke liker maskinen?

Takk for svar.

EDIT: Jeg har også mulighet for å kjøpe HP elitebook 6930p. Hvordan er disse sett opp mot hverandre?

Endret av Raudridder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne gjennom jobb. Hardwaremessig synes jeg det er en svært god maskin. Jeg har en Dell Inspiron 6400 hjemme. Spesielt skjermen og tastaturet er mye bedre på Latituden enn på privatmaskinen. Lyssterk og fin, og tastaturet er veldig behagelig å skrive på. Ble også positivt overrasket over batteritiden.

Lenke til kommentar

Når du sier trackpoint og touchpad regner jeg med du sikter til presisjonen. Bruker ekstern mus mesteparten av tida, og touchpaden en sjelden gang. Den er jeg godt fornøyd med. Trackpointen har jeg såvidt prøvd, og synes det er vanskelig å bedømme den. Har ikke noe å utsette på den i den lille tida jeg prøvde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...