devilboy4u Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hey folkens... står til... lurte bare på hva dere synes om den nye samsung v200 telefonen... hvilken meninger dere har om den.. * Devilboy in tha house * Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Personlig har jeg ventet lenge på denne telefonen, men etter å ha lest et par tester har jeg blitt litt skuffa Har mangler som gjorde at jeg ombestemte meg. 1)Ikke noe profilsetting 2)Ikke nedlasting av nye spill 3)Ikke ringe og vibrere samtidig (først ring også vibrer, eller virbrer så ring) ikke noe viktig, men litt irriterende syns jeg 4)Kan ikke lagre ord i T9 Det var også et par ting til som jeg ikke husker akkurat nå. Ellers er jo telefonen knall med sine 65k farger og 40 toners ringelyd, men jeg tror jeg venter litt til før jeg kjøper noen ny tlf Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg var også litt interessert i denne telefonen, men etter å ha lest review av den så er den ikke lenger aktuell. IR fungerer ikke til annet enn som modem, du får ikke sendt eller mottatt f.eks bilder med IRen på V200. Eneste muligheten å få sendt bilder tatt av kameraet er gjennom MMS, noe som ikke akkurat er imponerende! Ellers så har Samsung iallefall et meget dårlig SMS system på sin S100, og dette skal visstnok også være det tilfelle på V200. Som det ble sagt over her er det ikke mulig å skrive inn egendefinerte ord som lagres i T9 slik man kan med de fleste andre mobiler. Alt dette kombinert med den ganske stive prislappen sammenliknet med mobiler det er naturlig å sammenlikne den med (T610 f.eks) så blir det et heller dårlig kjøp synes nå jeg! Det som taler for er et godt display for det meste. V200 sitt display er totalt overlegent T610 sitt i sollys. Jeg kommer nok til å gå for T610, som ser ut til å havne rundt 3400 kr, V200 ser nå ut til å komme på 4700kr, den webshoppen som hadde den innlagt til 4000 kr (mamoz mener jeg å huske at det var?) har satt opp prisen de også=/ Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.mobiledia.com/reviews/samsung/v...v205/page1.html dette er reviewen jeg sikta til Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Da har også jeg prøvd en V200, og mitt første intrykk var meget bra (prøvde den i ca. et kvarter elns). En brilliant skjerm, lekkert desig, både på selve telefonen og menyene gjorde at jeg ble ganske imponert... Men, den har ikke det beste SMS-systemet, et kamera som er bob bob og den mangler Blåtann. Den er ellers ganske funksjonsrik; MMS/EMS, 65536 farger, Infrarød og kamera. Tastene er meget gode, og den hadde et utrolig raskt menysystem. Dessuten har den hele 40-stemmers ringetoner, og det merkes! Det høres helt vanvittig bra ut! Pris: 4990,- uten abbonement på Elkjøp. +Konge skjerm! +Gode taster +Stilig design +Rask, m.a.o. lite lagging +Über-fete ringetoner! -Mangler Blåtann -Forholdsvis stiv i prisen Edit: La til noe... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Da har også jeg prøvd en V200, og mitt første intrykk var meget bra (prøvde den i ca. et kvarter elns). En brilliant skjerm, lekkert desig, både på selve telefonen og menyene gjorde at jeg ble ganske imponert... Men, den har ikke det beste SMS-systemet, et kamera som er bob bob og den mangler Blåtann. Den er ellers ganske funksjonsrik; MMS/EMS, 65536 farger, Infrarød og kamera. Tastene er meget gode, og den hadde et utrolig raskt menysystem. Pris: 4990,- uten abbonement på Elkjøp. +Konge skjerm! +Gode taster +Stilig design +Rask, m.a.o. lite lagging -Mangler Blåtann -Forholdsvis stiv i prisen Enig der tadcomp. Eieren hadde et problem med utgående greier som samtaler, sms, mms og ems. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Eieren hadde et problem med utgående greier som samtaler, sms, mms og ems. Et nett-problem sansynligvis... (Telenor/NetCom) Lenke til kommentar
The1 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Har planer om å kjøpe denne mobilen. Men lurer på om det medfølger en datakabel slik at man kan overføre bilder fra mobilen til PC? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 1)Ikke noe profilsetting 2)Ikke nedlasting av nye spill 4)Kan ikke lagre ord i T9 Dette er jo store minus Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 For noen så er det kanskje ikke det, men for min egen del så synes jeg den utrolig dårlige IR porten, kombinert med elendig SMS del, samt ingen javastøtte blir altfor dårlig for en mobil som koster 4800,-, og samtidig ikke er noen smartphone! Lenke til kommentar
devilboy4u Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Har planer om å kjøpe denne mobilen. Men lurer på om det medfølger en datakabel slik at man kan overføre bilder fra mobilen til PC? ja man får med datakabler... Lenke til kommentar
devilboy4u Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 vel..jeg personlig har kjøpt denne tlf og er ganske fornøyd med den... folk sitter her og klager over dårligere sms, kamera som er sånn passe o.l ... brukte dere ikke mobiler før disse funksjonene var tilgjenlige? det med å skrive sms er en vanesak..om man bruker 2 taster mer eller mindre spiller da ingen rolle for meg... jeg er kjempe fornøyd med denne tlf.. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Saken er jo at man forventer at det meste er perfekt når man bruker nesten 5000 kr på en mobil, når du kan få konkurrerende modeller til 1500 kr mindre med ennå flere egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå