maxmhz Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hallo alle datafriiker! Eg lurer på to ting: 1.Hvordan gir man besjed til andre spillere i hlds? Visst dere har vert inn på "gamesurf- serverene"(hvem har ik det?), så får man av og til en besjed opp på sjermen farget med grønn "nite-vision"-skrift der det står: Bruk_realnick_visst_du_ikkje_er_en_cheater eller no sånt... Hva er kommandoen til desse meldingene i hlds? 2.Hvordan får eg eg serveren til å vere avhengi utav Punk Puster? Visst dere vet hva eg mener? Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg vet ikke helt, men du bør vel vurdere å laste ned adminmod og/eller clanmod og ikke bruke punkbuster fordi det funker ikke allikevel.. Det er vel /rcon say eller /rcon admin_say eller noe.. Bruk en mod av et slag. Da følger det med bruksanvisning. I clanmod 1.6 må du f.eks skrive cm_say @@@g "Ikke cheat" (g=green) (antall @'er er angivelse av hvor du vil at det skal stå.. Der kan man også slapp spillere som tk/ta'er osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå