Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjøre om på date-planen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det enkleste, ja. Ellers kan du jo overraske henne på selve daten. :)

Kjapt svar jo :)

Ja, mener det er enklest ja?

Det å overraske kan jo kanskje gå begge veier, hvis det viser seg at hun ikke er spesielt fan av overraskelser. Men tenkte litt på det. Hva skal jeg gå for a? :p

edit: OT til den store gullmedaljen men, Go United i morgen! :)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Kommer helt an på interesser og budsjett =) gocart, piknik, trening av morsomt slag; klatring, padling... evt fisking eller jakt, shopping, pub/bytur, bowling.... muligheter er det stort sett nok av.

tenkte på go-kart. men isåfall ta det istedenfor kino, også evt. spise litt før eller etter go-karten:)

Lenke til kommentar

Ingen dum ide.. men om dere ikke kjenner hverandre så godt, styr unna "fancy" resturant hvor dere blir sittende kun dere to uten folk rundt. Kan oppstå kunstige pauser og skape dårlig stemning..selvfølgelig avhengig av hvor lett samtalen flyter mellom dere. =)

Lenke til kommentar
Ingen dum ide.. men om dere ikke kjenner hverandre så godt, styr unna "fancy" resturant hvor dere blir sittende kun dere to uten folk rundt. Kan oppstå kunstige pauser og skape dårlig stemning..selvfølgelig avhengig av hvor lett samtalen flyter mellom dere. =)

Mat på go-karten går jo an? de har en ålreit restuarant mener jeg og huske. Ikke sånn type fastfood klokka 03.00 shit.

Lenke til kommentar

Det gikk veldig bra, føler jeg ihvertfall. Samtalene gikk av seg selv og alt var moro og spennende.

Skulle kanskje gitt henne et kyss når vi sa ha det. Det ble en liten 5 sekunders pause akkurat da.. Skulle jeg gått for det mon tro. Dvela for mye tror jeg. Satser på hun går for et nytt møte, og får heller gi mer gass på slutten da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...