Jajakanskjedet Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 HEI Jeg kom på en kul ide...Hva om det finnes et spill der du er en drage...kan fly rundt, og sprute ild osv...Med onkelig 3d grafikk etc... Finnes det et slikt spill? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spyro ja. Er vel faktisk nesten helt nøyaktig som du beskriver det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spyro, akkurat det du er på utkikk etter Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Får man spyro på pc da? Det er et eksempel på det jeg ønsker ja. Men...er det ikke noen andre? Kansje ett litt mer brutalt eller noe sann? Med riddere og landsbyer som man kan brenne opp? hehe...jeg fantaserer nok nå xD Men det høres så kjekt ut Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjenner jeg 15 år gamle gutter med navn kennet rett, kan jeg garantere deg at Spyro IKKE er noe for deg. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 haha xD Kjekt å vete... Men etter min erfaring så er ikke spyro å få tak i til pc... Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Husker jeg spillte Drakan: Order of the Flame for lenge lenge siden. Det var veldig kult for ti år siden, det er nok ikke like kult i dag, men du kan jo prøve demoen om du klarer å finne den. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har aldri hørt om noe nyere 3D-spill med det gameplayet du beskriver. Mulig det finnes et slikt spill, men jeg har altså ikke hørt om det. Det nærmeste du kommer er et dragespill til Playstation 3 som jeg ikke husker navnet på i farten. Der kan du fly rundt på en drage og sprute ild på fiendtlige soldater etc. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Spyro er da morsomt fortsatt, det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Kom det ikke et slikt spill til PS3 da? Husker jeg så en trailer for noen år siden. edit: IKke helt våken enda, tenkte ikke på at dette var pc-delen av forumet.. Endret 17. oktober 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Om du har en Playstation 3 kan jo Lair være noe: Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jupp, Lair til PS3 er det eneste spillet som egentlig er slik du beskriver. Men er ikke til PC. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Om du har en Playstation 3 kan jo Lair være noe: Hadde noe sant spill vert til pc hadde jeg tatt helt av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå