Gå til innhold

Er denne pcen god nok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei Zero, til den prisen kan det gjøres mye bedre.

Regner med at du ikke vil bygge selv, dette gjør Netshop for deg. Desverre gjør ikke komplett dette lenger.

Er det gaming rigg du er ute etter ?

Edit:

Den er faktisk ikke så gal som allroundrigg, etter å sett nærmere på den, men til 9000, bør vi absolutt få med oss radeon 5850, dersom det er en gamerigg du er på jakt etter.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Denne er jeg rimelig sikker på at Netshop gir deg tilbud på 9000 inkl. frakt og bygging.

Bemq 22" skjerm

Win 7 64 bit os

Tastatur

Multikortleser

DVD Brenner

Phenom II 720

500 gb HDD

Hovedkort

DDR 3 minne

PSU

Radeon 5850

Gaming Mus

Kabinett

Totalt kr 8528,-

Men er et par kompromiss jeg ikke liker helt her, dog er dett omtrent maks ytelse du kan få for kr 9000,- ferdigbygged med skjerm, os, mus og tastatur. PS så at du har med et par høytalere i oppsettet på komplett, de samme koster 85 hos komplett....men de er ikke brukbar til gaming, så hoppa over de.

Lenke til kommentar

Hva med dette oppsettet?

CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD,

Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm,

Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort

Chieftec Smart Series 550W PSU

Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket

ASUS P5Q SE2, P45, Socket-775

Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB KIT CL5

Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

XFX GeForce GTX 260 680M 896MB PhysX

Roccat Valo Gaming Keyboard,

ROCCAT KONE Max Customization

Samsung 22" Wide Syncmaster 2243BW,

MS Win Vista Home Pr. PUP 32bit

Lenke til kommentar

Grei nok den også, men ikke bedre gamerigg enn den forriege, tvert imot, q9550 er en god cpu, men til gaming er phenom ii bedre, mindre framedrops, vidre går socket 775 ut snart. Samt av en eller annen grunn fungere nvida 2xx serien i flere spill bedre sammen med nettop pheom.

Det som ønskes forbedret for en bedre gamerigg er ikke cpu, det er skjermkortet, du kan trygt gå ned på cpu for å få en bedre gamerigg, og mener bestemt at selv om vi må kompromisse litt så er det verdt det for å få med radeon 5850.

Lenke til kommentar
Denne er jeg rimelig sikker på at Netshop gir deg tilbud på 9000 inkl. frakt og bygging.

Bemq 22" skjerm

Win 7 64 bit os

Tastatur

Multikortleser

DVD Brenner

Phenom II 720

500 gb HDD

Hovedkort

DDR 3 minne

PSU

Radeon 5850

Gaming Mus

Kabinett

Totalt kr 8528,-

Men er et par kompromiss jeg ikke liker helt her, dog er dett omtrent maks ytelse du kan få for kr 9000,- ferdigbygged med skjerm, os, mus og tastatur. PS så at du har med et par høytalere i oppsettet på komplett, de samme koster 85 hos komplett....men de er ikke brukbar til gaming, så hoppa over de.

Vil da denne pcen takle de fleste spill som nå er ute?

Lenke til kommentar

Ja, det skjermkortet yter ikke langt unna som 2 stk gtx260 eller 2 stk 4870, cpu er kraftig nok til å drive kortet, det har også støtte for spill som kommer i direct x 11, dvs mange av de nye spill som kommer fremover, dog største svakheten med det oppsettet er at selv om hovedkort støtter 2 stk 5850, og evetuelt bedre cpu , så gjør ikke psu det. Det er på psu jeg ville ha brukt 2-300 mer.

Lenke til kommentar
Ja, det skjermkortet yter ikke langt unna som 2 stk gtx260 eller 2 stk 4870, cpu er kraftig nok til å drive kortet, det har også støtte for spill som kommer i direct x 11, dvs mange av de nye spill som kommer fremover, dog største svakheten med det oppsettet er at selv om hovedkort støtter 2 stk 5850, og evetuelt bedre cpu , så gjør ikke psu det. Det er på psu jeg ville ha brukt 2-300 mer.

Kanskje en slik en, så har jeg noe å gå på :p

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=117014

Lenke til kommentar

Hva med denne? Bedre skjermkort , men ikke så mye dyrere. Kan kjøpe et annet kabinett om du ikke likte det , finnes et hav av muligheter , men for å takle crysis så ville jeg valgt et 5850/5870 skjermkort :) Kan bytte ut PSU til den som osse linket til hvis nødvendig.

Her får du mye mer for pengene.

Lenke til kommentar

god den, men legg til OS, mus tastatur, multikortlesr, skjerm og en er opp i over 10000,-, og i tilegg så fremgår det vel at trådstarter ikke ønsker å bygge selv, nå bygger datakjeden for deg, men ikke til webshop priser, men til butikkpriser og de tar uhørte kr 1500,- for det. Så da er du oppe i over 11500 for den riggen.

Og i spill yter den ikke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...